Helloooğ
Wattpad hâlâ kapalı yaa🥺
Ama bana engeller koymazzz! Ben vpn ile girer yine okurlarıma bölüm atarım!
Çünkü onları çoook seviyom🤍💕
Bu arada 80k olmuşuuz🥳💕🤍
Sizi çok seviyorum❤️
Darısı Kobra kitabımın başına dmmssmam
İnşallah 100k da oluruz🥲
Sizi çok seviyorum, iyi ki varsınız aşklarım🤍❤️
OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN
KEYİFLİ OKUMALAR!
Boğazımın yandığını ve kalbimin üzerinde bir şeyler olduğunu hissediyordum. Çok ağır şeyler.
Gözlerimi açtığımda yatağın ayakucunda oturan Batu'yu gördüm.
"Batu," dedim yorgun çıkan sesimle. Ona seslenmemle bana döndü.
"Alçin, iyi misin?" Yattığım yerden doğruldum, o da yanıma geldi. Sorduğu soruya karşılık ağlayarak başımı iki yana salladım. O kollarını bana sardığında bende ona sımsıkı sarıldım. Ona sarılmanın verdiği rahatlıkla daha çok ağladım.
"Hatırlamıyor. O bana..." burnumu çektim. Bir hıçkırık kaçtı dudaklarım arasından. "Fahişe dedi. Batu kocam olacak o adam bana fahişe dedi." Daha çok ağladım.
"Batu ben gitmek istiyorum. Onlar bu evde kalacaklar ve ben bana fahişe diyen kocamın..." devamını getirebilmek için çabaladım. "Ben bana fahişe diyen kocamın sevgilisi ile mutlu anlarını izleyemem. Batu bu kadarına dayanamam." Eliyle saçlarımı okşadı.
"Şşt, tamam sakin ol. Alçin Savaş hatırlamıyor. O yüzden böyle. Senden önceki haline geri dönmüş durumda. Doktor hafızasının üç dört gün içinde geleceğini söylemiş. Kalıcı bir hafıza kaybı değil bu. Sen sadece kızın için, Laçin için sabret yalvarırım. Bak seni de anlıyorum zor olduğunun da farkındayım ama sizin bir kızınız var." Başımı iki yana salladım.
"Fahişe dedi. Kocam bana fahişe dedi. Batu, benimde bir gururum var."
"Biliyorum ama kızın için Alçin. Onun için. Savaş onun babası, zamanla hafızası yerine gelecek. Sadece üç gün. Sen bu evden gidersen o Aleyna mıdır nedir, o Savaş'ın beynini tamamen yıkayacak. O kadın kazansın mı istiyorsun?" Başımı şiddetle iki yana salladım. "O zaman üç gün dayan, yalvarırım."
Kızım için gururumu ayaklar altına alacaktım...
Ben şimdi gurursuz oluştum. Her şeyimi kaybettiğim gibi gururumdan vazgeçmiştim.
Başımı salladım.
"O zaman şimdi ilk savaşımıza hazır mıyız? Bence evet. Hadi toparlan ve aşağı in."
Tekrar başımı salladığımda ayaklandı ve odadan çıktı. Derin bir soluk aldım. Zehirli bir soluk.
Yataktan kalkıp ellerimle saçlarımı düzelttim ancak aynaya bakmadığım için ne kadar düzeldi bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ÇALIKUŞU(+18)
Teen FictionMutlu sonlar bize uğrar mıydı? Peki ya masallar? Masalda gibi hissedebilir miydik kendimizi? Peki peki, masallarda da katiller var mıydı? Masallarda da kötüler cadılar yerine anne babamız mıydı? *** "Aldırma," Kaşlarımı çatarak baktım bu sefer gözle...