3

562 71 37
                                    

Selamlar dostlar
Duzyazi bir bolumle merhabalar

Yazim hatalari olursa af buyurun🙏🏻
Iyi okumalaaarr💗


Mustafanın son mesajına bakmadan aceleyle telefonu kapatıp soyunma odasına doğru yol almıştı Semih.

Antrenmana gidip gitmemek arasında gelirken gitmenin doğru olacağına karar verip, üstünü değistirdikten sonra sahaya gitti.

Arkadaşları çoktan sahaya gitmiş fakat kaptan ve diğer büyük oyuncular henüz gelmemişti. Semihin içini rahatlatmıştı bu fakat şimdilik olduğunuda biliyordu.
"Semiihh!"
İlerde Ardanın bağırarak onu çağırdığını görünce arkadaşlarının yanına gitti semih.
Kendini çimlere bıraktıktan sonra bugünden beri aklını yiyip bitiren meseleyi konuşmaya başladılar.

"Ya abi ben çok korkuyorum bak ciddiyim dövecek beni"
Bertuğ kafasına yapıştırdıtan sonra
"Oğlum az sakin lan yeter. Gelmemiş zaten, ayrıca sana burda hiç bir şey yapamaz"

Sustuktan sonra Arda kafa karışıklığıyla Semihe döndü
"Semih?"
"Hm"
"Sen bu Barış abinin sevgilisinin, onun yakın arkadaşıyla yattığını nerden biliyorsun?"
Bertuğ kafasını hızla çevirip

"Lan harbi sen onu nerden öğrendin?"
"Bilmiyordum ki"
"Nasıl?"
"Yalan mı söyledin yani şimdi?"
"Ya bakın o an sinirle söyledim çünkü ne diyeceğimi bilemedim"

Biraz durup arkdaşlarına baktıktan sonra devam etti.

"Ama bence öyle bir şey var."
"Nerden biliyorsun?"
"Oğlum, ben bunu dedikten sonra kız Barış abiye öyle bir baktıki korkuyla. Ben bir şüphelendim o an.
Kenan anlamaz bakışlarına devam ederken.
"Ya iyi güzel hoş ama, hangi arkadaşı olabilir ki bu?"
Arından Arda:
"Şimdi, Barış abinin seveni kadar nefret edeni de var."
Hepsi susup durduktan sonra Semih
"Var mısınız, olayın aslını çözmeye."
Hepsi onaylar seslerle homurdanırken aynı anda ellerini havaya kaldırdılar.
Hep bir ağızdan:
"VARIZ!"
Diye bağırdılar.

***

Aradan geçen yarım saat sonucu, Barış Alper ve diğerleri sahaya girmişti.
Semih şimdiden ecel terleri dökerken hepsi ayağı kalkıp onların tarafına doğru gelmelerini bekledi.
Barış Alper, yanında duran Ferdi ile karşılarına geçip konuşma yapmak üzere bekledi.

"Gençler. Biliyorsunuz ki 2 hafta sonra turnuvalar var, ve bu turnuva bizim kendimizi gösterebilmemiz için en büyük, hatta belkide tek şansımız."

Haklıydı. Bu turnuva içim tam 2 yıldır çalışıyorlardı ve hepsinin tek dileği bu turnuvada büyük başarılar kat etmekti.

"Hataya lüzum olmamalı, bugüne dek yapılan hatalara-ben dahilinde-görmezden gelerek ses etmedim. Insanlık hali olur, çok normal."
Hepsine baktıktan sonra devam etti:
"Ama bu sefer hataya yer yok, tribe yer yok, alınmaca gücenmece hiç yok. Muhtemel 11'i bugün antrenman sonunda açıklayacağım zaten o yüzden bugün zihninizi meşgul eden ne varsa atıyorsunuz kafanızdan ve ilk 11'e girmek için çabalıyorsunuz. Anlaşıldı mı?"

Herkes onaylarken dağılıp ısınmaya başladılar. Semih, Barış Alpere hiç bakmıyor hatta gözünü bile ona değdirmemeye özen gösteriyordu.
Isınma hareketlerine devam ederken Arda Semihin yanına gelmişti.
"Kanka Barış abi çok fena bakıyor sna haberin olsun."
İkili ısınmaya devam ederken çaktırmadan konuşmaya çalışıyorlardı.
"Ya zaten götümden terler akıyor korkudan, sende bunu söyledin şimdi daha çok korkuyorum kanka sağol ya."

sweet coincidence Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin