𝟐

63 6 8
                                    


Hyunjin yüzünde kocaman bir gülümsemeyle uyandı. Yataktan fırladı ve hemen giyindi. Sıradan ama hoş görünmek için elinden geleni yaptı.

Üzerine "Calvin Klein Jeans" yazan rastgele bir gömlek giydi ve gömleği mavimsi gri bir eşofmanın içine soktu. Belinin etrafına gümüş bir zincir taktı.

Uzun saçlarının yarısını at kuyruğu şeklinde bağladı. Aşağıya atladı ve yerden sırt çantasını aldı, babasına el salladı ve annesini yanağından öptü.

"Kahvaltı yapmıyorsun değil mi?" Hyunjin'in annesi kapıya doğru giderken sordu.

"Okulda yemek yiyeceğim anne!" Hyunjin gülüyor, annesi iç çekiyor, kaseden bir elma çıkarıp ona fırlatıyor.

"Biliyorsun her zaman okuldan eve gelemezsin, bu sadece üniversitedeki ikinci günün!"

Kaşlarını çatıyor ama aptalca bir şekilde ve babası omzunu dürtüyor.

"Elmayı ye evlat."

Hyunjin'in babası kıkırdar ve Hyunjin kocaman bir gülümsemeyle kapıdan dışarı koşar. Çocuk arabasına atlıyor ve hızla kampüse doğru koşarak dolabına gidiyor ve ilk zile tam zamanında yetişiyor.

Hyunjin hızla Felix'in oturduğu sıraya doğru yürüdü. Beyaz yırtık kot pantolonla büyük beyaz bir kazak giyiyor ve her zamanki orta uzunlukta saçları boynuna kıvrılmıştı.

Felix avucuyla elini masasının üzerine koydu yüzü yukarı dönüktü ve Hyunjin kendi kendine gülümsedi. İki parmağıyla Felix'in avucuna hafifçe vurdu ve yüzünde küçük bir gülümseme belirdi.

"Merhaba Hyunjin."

"Merhaba Felix."

Onun resmi sözcükleri kullanmasına gülüyordu. Aniden bir kağıt topu havada uçuyordu, ancak Felix'in gelişmiş işitme duyusu bir sesi algılıyor ve kağıttan kaçınarak hızla arkasına yaslanıyor.

Felix'in masasına düşüyor ve Hyunjin hızla kağıt parçasını alıp üzerindeki mesajı okuyor, kağıdı geri katlayıp sertçe yutuyor.

"Neydi o?"

"Hiç bir şey."

"Hyunjin."

"Bu bir kağıt parçası"

"Ne yazıyor?"

"Gözlerin ne durumda?Baksana ölüye benziyor"

Hyunjin düz bir sesle okuyordu. Bir anda Felix'e baktı, onun biraz üzgün görünmesini bekliyordu. Bunun yerine o... gülümsüyor mu?

"Jisung, Minho ve sen. Hepiniz gözlerimi beğendiğinizi söylediniz, açıkçası ben onlara güvenmiyordum. Görme yeteneğini kaybeden biri genellikle göz rengini korur ama benim gözlerim tamamen beyaz. Ancak sizin gibi insanlar onlara sahip olduğum için kendimi şanslı hissediyorum."

Felix elini kaldırdı, "Çak bir beşlik?"

Hyunjin gülerek, ellerini birbirine bastırıyor ve dikkatini sınıfın önünde duran Bay Christopher'a çeviriyor.

Bay Christopher masasına oturmak yerine, zilin tiz sesi herkesin kulağına çarpana kadar odanın içinde dolaşıyor.

Öğretmenleri kocaman bir gülümsemeyle odanın ortasına dönüyor. Ellerini çırparak herkesin bakışlarını bir anda kendisine çevirdi. "Eh, Bugünün özel konuğu!" diye bağırdı, açık kapıya doğru dönerek içeri girmesi için birini işaret etti.

Bay Chris'ten biraz daha uzun bir adam, yüzünde kocaman bir gülümsemeyle odanın içinde yürüyor. Gömleği koyu ve açık kahverengi kareli pantolonunun içine sıkıştırılmıştı, ceketi aynı desendeydi ve kravatını gevşek bir şekilde boynuna bağlamıştı. Ve neredeyse kaşlarını kaplayan sarı kahküllerle vurgulanan siyah saçları vardı.

Adam gidip Bay Chris'in yanında durudu, açıkçası oldukça genç görünüyordu.

"Tamam o zaman lütfen kendinizi tanıtın!"

Adam önce yanındaki hocasına sonra da sınıfa bakarak gülüyor. Eğiliyor ve gülümseyerek başını kaldırıyor.

"Herkese merhaba! Tanıtımım için fazla bir şeyim yok ama hepiniz beni Kim Seungmin olarak tanıyorsunuzdur!"

Heyecandan ve utançtan ayak parmaklarının üzerinde hafifçe zıplıyor, utangaç bir şekilde gülümsüyordu.

Sınıf anında nefes nefese ve çığlıklardan oluşan bir koro halinde patlak verir ve ardından öğrencilerden biri elini kaldırıyor.

"Bay Kim, siz ikiniz birbirinizi nasıl tanıyorsunuz?"

Sınıfın önünde duran figürlerin arasını işaret ederek soruyor.

"Ah..." Bay Chris içini çekti, Hyunjin ve Felix'in onun ne söyleyeceği konusunda zaten oldukça iyi bir fikri olmasına rağmen.

"O..." Bay Kim, yanında duran öğretmenlerini işaret ederek başladı,

"...benim kocam."

Öğrenciler boş bakıyor, Felix ve Hyunjin bile Bay Kim'in bunu kendisinin söylemesini beklemiyorlardı.

"Evet!"

Kız öğrencilerden biri "Bu çok harika!" diye bağırıyordu. Bütün kızlar ciyaklıyor ve oğlanlar sanki insanlığın tanıdığı en ünlü kişi az önce ortaya çıkmış gibi tezahürat yapıyorlar.

Bay Chris boğazını temizledi ve herkes sustu.

"Her neyse, bugünkü özel ziyaret nedeniyle, siz çocuklar Kim Seungmin ile tam bir gün geçirebilecek tek kişilerden biri olacaksınız!"

"Siz tekrar çığlık atmaya başlamadan önce hadi gidelim."

Herkes kapıdan dışarı fırlıyor ve orada bekliyormuş gibi görünen otobüse biniyor.

Öğrenciler, seçmeleri gerektiğinden beri istedikleri yere oturabilmek için diğerlerini itip duruyırlardı. Hyunjin, Minho'nun yanına oturamayınca onun yanında bir koltuk buldu ve Jisung, Felix'i karşılarındaki bir sonraki koltuğa sürükledi.

"Yani~"

Hyunjin şarkı söyleyen bir tonla. "Şu Jisung çocuğu mu?"

"Kapa çeneni, o orada sessiz ol!"

Minho şarap içiyor ve Hyunjin gülüyor. İkili, Felix'in kendi kendine kıkırdadığını duyar ve Jisung ona neyin bu kadar komik olduğunu sorar. Hyunjin, Felix'in işitme duyusunun çoğu kişiden çok daha iyi olduğunu hatırladı, bu yüzden uzun saçlı çocuk daha da yüksek sesle güldü.

"Peki, ben nedenini bilmeden herkes gülüyor mu?"

Jisung, Felix'e ve ardından Minho ve Hyunjin'e bakarak sordu.

"Hayır. Artık sadece Rapunzel ve sarışın var."

Minho gülümseyerek uzandı ve Jisung'un omzunu okşadı.

Jisung, Rapunzel şakasına gülüyor ama Hyunjin ona çok ciddi bir bakış atıyordu ve bu onun bir anlığına durmasına neden oluyordu.

"Ne? Saçın oldukça uzun! Bunu iltifat olarak kabul etmelisin."

Jisung sırıtıyor ama Hyunjin'in aradan çekilmesiyle bir başkası şikayet etmeye başlıyor.

"Bilgi olarak söylüyorum Leeknow, benim saç sarı değil, gri."

"Evet!? Leeknow'a ne oldu?"

Minho gereğinden biraz daha yüksek sesle sordu.

"Çünkü. Adın Lee ve sen her şeyi biliyorsun."

Üçü de gülmeye başladı ve Minho da bunun oldukça komik olduğunu itiraf etmek zorunda kaldı. Yolculuğun geri kalanında dört arkadaş hedeflerine ulaşana kadar konuşup gülüyorlar.

Bay Chris ve Bay Kim ayağa kalkar ve öğrencilerle yüzleşir, Bay Kim ön kolunu Chris'in omzuna koyar ve herkese gülümser.

"Peki, haydi gidelim, olur mu?"

Blind White Prince★HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin