Hyunjin gecenin bir yarısında yatağında oturuyor ve sadece telefonuna bakıyordu. Çocuk kişiler arasında geziniyor ve birine tıklıyor.
Hyunjin:
➥Hey Seungmin... uyanık mısın?
*İletildi*Birkaç dakika geçti ve Hyunjin telefonunu bırakmaya karar verdikten sonra telefonun vızıltısını duydu.
Seung;
➥Naber? Chris de uyanık.Hyunjin:
➥Ah... sadece sıkıldım. Uyuyamıyorum.Seung:
➥Chris gerçekten biraz uyuman gerektiğini söylüyor Hyunjin.Hyunjin:
➥Şu anda aklımda çok şey var.Seung:
➥Eğer Chris'in de sakıncası yoksa yarın gelip sizi ziyaret edebilirim.Hyunjin:
➥Evet, kulağa hoş geliyor.Hyunjin iç geçirdi, telefonunu bıraktı ve yorganın altına girdi. Çocuk bir anlığına başını çevirip odanın diğer ucunda uyuyan çocuğa baktı, içini çekti, Hyunjin başını yastığa koydu ve uyumaya çalıştı.
🪽🪽🪽
Ertesi sabah Hyunjin şiddetli bir baş ağrısıyla uyandı. Telefonundaki saat 4:18'i gösteriyor ve Hyunjin sabahın erken saatlerine rağmen yataktan kalkıp banyoya doğru yürüdü. Şiddetli yağmur, duş alan çocuğun sesini gizliyordu. Hyunjin duştan çıktı, kurulandı ve gri bir kazak ve siyah kot pantolon giydi. Boynuna bir havlu asan çocuk, Felix'in de uyanık olduğunu görmek için yatağına doğru yürüdü.
"Seni uyandıran ne?" Hyunjin sordu ve çocuğun kendi sesine dönmesini sağladı.
"Yağmur biraz gürültülü." Felix iç çekti, sabah saçları her zamankinden daha kabarık gözüküyordu.
"Bir sorum var."
"Söyle" Hyunjin havluyla saçını kurutmaya başladığını söyledi.
"Dün seni koridorda bulduğumda neden bana tekrar bebeğim dedin?" Felix kaşlarını çatarak sordu.
"Bunu sana zaten söylemiştim Felix." Uzun saçlı çocuk gülümseyerek ona doğru yürüdü.
"Çünkü bana birini hatırlatıyorsun."
Felix'in zaten kabarık olan saçlarını karıştırıp kıkırdayarak Felix'in iç geçirmesine neden oldu.
"Beni bildiğin için aramana gerek yok."
"Biliyorum."
Hyunjin yatağına oturmak için geri döndü. Saçlarını kurutmayı bitirip ensesinden aşağı düşmesine izin verdi. Çocuk omzunun üzerinden bakıyor ve Felix tekrar konuştuğunda saç tokasını alıyor.
"Şimdi düşündüm de, Hyunjin'e neye benziyorsun?" Felix Hyunjin'in olduğu yerde durmasına neden olarak sordu.
"Buraya gel."
Siyah saçlı çocuk, Felix'in yavaşça ayağa kalkıp Hyunjin'in olduğu tarafa doğru yavaşça yürümesini izledi. Küçük çocuk ayağını yavaşça yatağın tabanına dokundurduğunda, Felix şilteye dokunmak için eğildi ve sonra dönüp Hyunjin'in yanına oturdu.
"Sanırım... birisinin yüz özelliklerini hissetmek ve anlamak, onu sadece tanımlamaktan daha kolaydır. Biliyor musun?"
Hyunjin sordu ve Felix omuz silkti. Uzun saçlı çocuk nazikçe Felix'in bileklerini yakalayıp yüzüne doğru yönlendiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blind White Prince★Hyunlix
Fanfiction⚘˙𝐀𝗌𝗄 ᑯ𝖾ᑯ𝗂𝗀𝗂𐓣 𝗌𝖾𝗒 ɦ𝖾𝗒𝖾𝖼α𐓣 ᑯⱺᥣυᑯυ𝗋, 𝗒ⱺ𝗀υ𐓣ᑯυ𝗋, ɦ𝖾𝗒ᑲ𝖾𝗍𝗂𝗒ᥣ𝖾 𝗀öƶü𐓣ü 𝗄ö𝗋 𝖾ᑯ𝖾𝗋 𝗂𐓣𝗌α𐓣ı𐓣. 𝐘αᥣ𐓣ıƶ ᑯ𝖾𝗀𝗂ᥣ𝗌𝗂𐓣 ᑲ𝖾𐓣ᑯ𝖾 𝐚𝐬𝐤ı𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐤ó𝐫ú𝐦˙ʚ୧ "Hyunjin, üniversitedeki yakışıklı ve popüler çocuk olarak biliniyo...