"Oğlunuz aşırı strese giriyor ve bu yüzden sık sık burun kanaması geçiriyor."
"Yani sakin kaldığı sürece bir daha olmayacak mı?"
"Evet"
"Sakin olmalısın tamam mı Hyunjin?"
"Denerim"
Hyunjin, parmaklarından kan sızarken elini burnunun üzerine koyar ve iç çeker. Banyoya doğru yürürken kapıyı açar ve burnuna tutmak için bir kağıt havlu alır.
"İyi misin?" Yanından bir ses gelir. Genç bir çocuk ona sorar ve ona başka bir kağıt havlu uzatır.
"Evet... sadece çok fazla stres." Hyunjin cevap veriyor, kağıt havluyu alıp diğeriyle değiştiriyor.
Çocuk ona bakar ve Hyunjin neden henüz gitmediğini merak eder.
"Bu garip olabilir ve hayır diyebilirsin ama... takılmak ister misin? Sıkıldım ve etrafta kimse yok. Elbette sen bitirdikten sonra bekleyebilirim."
Hyunjin omuz silker ve çocuk gülümser, sessizce Hyunjin'in burun kanamasının durmasını bekler.İşini bitirdikten sonra Hyunjin ellerini yıkar ve çocukla birlikte dışarı çıkar.
"Peki... adın ne?" diye sorar Hyunjin ve çocuk güler.
"Niki. Seninki ne?"
"Hyunjin."
Çocuk saçlarını yüzünden parmaklarıyla tarar ve sonra kolunu çocuğun omzuna doladı.
"Peki, önce ne yapmak istiyorsun?"
İkisi çok hızlı bir şekilde yakın arkadaş oldular. Oyun salonuna gittiler, bir şeyler yediler, parkta uzun bir yürüyüş yaptılar ve sonra Hyunjin, Niki ile birlikte çocuğun evine geri yürüdü. Yağmur ve gök gürültüsü vardı ama Hyunjin yakındaki bir dükkandan şemsiye almıştı.
"Sanırım bana erkek arkadaşınla nasıl gittiğini anlatırsın, tamam mı?"
"O benim erkek arkadaşım değil Niki."
"Evet evet, her neyse."
Niki ona el sallıyor ve evine giriyor, Hyunjin tüm bu zaman boyunca orada öylece duruyor. Sonunda çocuk üniversitesine geri dönüyor ve Felix'in çoktan yatağında yattığını, uyuduğunu gördüğünde yurt odasına çıkıyor. Hyunjin, gök gürültüsünün çocuğu uyanık tutacağını düşündüğü için oldukça şaşırmıştı.
Hyunjin şemsiyeyi sıkıyor ve sonra kuru kıyafetler giyip yatağına giriyor. Başka bir gök gürültüsü duyulurken Hyunjin, Felix'in zıpladığını görüyor, bu da aslında uyumadığını gösteriyor.
"Hyunjin?"
"Burada olduğunu biliyorum, kapının açıldığını duydum."
Çocuk iç çekiyor ve Hyunjin onun ayağa kalkıp yataktan çıkmak için sendelediğini görüyor.
"Ben... Uyuyamıyorum. Üşüyorum ve gök gürültüsü çok yüksek. Bu yüzden bu gece seninle uyuyabilir miyim diye sormak istedim."
Hyunjin, Felix'in ayağı çocuğun yatağına değene kadar giderek daha da yaklaşmasını izliyor.
"Sadece battaniyeni kullan Felix." Hyunjin, Felix'in onu içeriden yemesini engelleme düşüncesine aldırmadan sertçe söylüyor.
"Lütfen Hyunjin. Bundan sonra seninle konuşmayacağıma veya seni rahatsız etmeyeceğime söz veriyorum, sadece... sarıl bana... sadece bu gece için."
Felix bir an hareketsiz duruyor ve Hyunjin çocuğun titrediğini açıkça görebiliyordu. Hyunjin iç çekiyor, çocuğu yakalıyor ve yatağına çekiyor.
Felix bir an hareketsiz durur ve Hyunjin çocuğun titrediğini açıkça görebilir. Hyunjin iç çeker, çocuğu yakalar ve yatağına çeker. Sadece Felix kolunu uzatır ve Hyunjin'in koluna dokunur ve sonra kendini çocuğa doğru çeker ve vücutları birbirine bastırılır. Hyunjin donar ve sonra kırılır, kollarını açar ve çocuğa sıkıca sarılır.
Felix yüzünü çocuğun boynunun kıvrımına gömüyor, yumuşakça nefes alıyordu. Ve Hyunjin, çocuğu uyutmak için parmaklarını çocuğun saçlarında gezdiriyordu. Felix'in parmağı hareket etmeyi bırakana kadar sırtında nazikçe daireler çizdiğini hissedebiliyordu.
"Keşke sana senden ne kadar hoşlandığımı söyleyebilseydim. Seni asla bırakmazdım." diye fısıldıyor Hyunjin.
Hyunjin, Felix'in tüm bu zaman boyunca uyanık olduğunu bilseydi, söylemeyi tekrar düşüneceği bir şeydi.
Pazar sabahı gelir ve Hyunjin uyandığında kendini Felix'in boynuna bastırılmış dudaklarla bulur. Çocuk aceleyle kalkar ve bu esnada yanlışlıkla Felix'i uyandırır.
"Hyunjin?" diye sorar Felix, esneyerek ve kalkmadan önce çocuğun kolunu yakalamayı başarır.
"Daha sonra beni rahat bırakacağını söylemiştin, neden bunu yapmıyorsun?"
Hyunjin çocuğa doğru döndüğünde onun yine şaşkın bir şekilde baktığını gördü.
"Neden yine böyle davranıyorsun?" Felix, Hyunjin'in kolunu bırakmıyordu.
"Benden kaçıyorsun."
"Yaptığım tek şey normale dönmek."
"Biz gayet iyiydik!"
Felix, çocuğun kendisinden kaçmasına daha fazla dayanamadığı için sesini yükseltmekten kendini alamadı.
"Ne? Sana acıdığım için iyi olduğumuzu mu düşünüyorsun?!"
Felix buna dayanamayan tek kişi değildi. Hyunjin, gözlerinde yaşlar birikirken sesinin titremesine istemeden izin verdi.
"Hyunjin... ağlıyorsun."
Felix çocuğun kolunu daha sıkı kavrar ve ayağa kalkmak için kullanır.
"Neden ağlıyorsun?"
Felix daha fazla dayanamadı.
"NEDEN?!"
"ÇÜNKÜ SENİ ÖNEMSİYORUM FELIX! BU ZAMAN SENİ ÖNEMSEMEYDEN BAŞKA HİÇBİR ŞEY YAPMADIM SENİ TERK ETMEK İSTEMİYORUM... Seni terk etmek istemiyorum Felix lütfen beni affet lütfen..."
Hyunjin dizlerinin üzerine çöküp Felix'i belinden tutarak bir sürü özür mırıldandı.
Felix gülümseyerek çocuğun önüne eğilir ve onu omuzlarından tutar.
Çocuk Hyunjin'in neden özür dilediğini bilmiyordu ama bildiği tek şey Hyunjin'in kendisinden gerçekten kaçınmak istememesinden mutlu olduğuydu. Felix çocuğu kendine çekip sarıldı ve Hyunjin'in omzunda ağlamasına izin verdi. Bir dakika kadar sonra Hyunjin geri çekildi ve kendisini ve Felix'i yerden kaldırdı. Hyunjin bir saniyeliğine çocuğa baktı ve sonra belinden tutarak onu daha da yakınına çekti.
"Hyunjin?"
Hyunjin sadece çocuğun gözlerine bakıyordu. Gözlerinde bir şey var, griler ama yine de belli bir... parlaklıkları var. Çocuğun gözleri dudaklarına doğru indi. Pembe, kalp şeklinde, dolgun dudaklar, bir sebepten Hyunjin'in tek düşünebildiği onları öpmekti.
Hyunjin öne eğilir ve Felix'in dudaklarını öperek çocuğun tepkisini görür. Gözleri bir saniyeliğine büyür ve sonra Felix sakinleşir, dudakları bir gülümsemeye dönüşür. Hyunjin bunu bir işaret olarak algılar ve tekrar dener, ancak bu sefer geri çekilmez. Felix dudaklarını hafifçe aralar ve başını eğer, bu sadece Hyunjin'in onu daha uzun süre öpmek istemesine neden olur.
Felix ilk geri çekilen oldu ve Hyunjin kaşlarını çattı.
"Sadece... yatağa geri dön."
Hyunjin sessizce başını salladı ama cebinde bir şeyin vızıldadığını hissetti. Çocuk telefonunu çıkardı ve Yeji'den bir mesaj gördü.
Yeji:
➥Hastaneye geri dönmen gerekiyor. Ryujin bizimle paylaşmak istediği bazı bilgiler olduğunu söylüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blind White Prince★Hyunlix
Fanfiction⚘˙𝐀𝗌𝗄 ᑯ𝖾ᑯ𝗂𝗀𝗂𐓣 𝗌𝖾𝗒 ɦ𝖾𝗒𝖾𝖼α𐓣 ᑯⱺᥣυᑯυ𝗋, 𝗒ⱺ𝗀υ𐓣ᑯυ𝗋, ɦ𝖾𝗒ᑲ𝖾𝗍𝗂𝗒ᥣ𝖾 𝗀öƶü𐓣ü 𝗄ö𝗋 𝖾ᑯ𝖾𝗋 𝗂𐓣𝗌α𐓣ı𐓣. 𝐘αᥣ𐓣ıƶ ᑯ𝖾𝗀𝗂ᥣ𝗌𝗂𐓣 ᑲ𝖾𐓣ᑯ𝖾 𝐚𝐬𝐤ı𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐤ó𝐫ú𝐦˙ʚ୧ "Hyunjin, üniversitedeki yakışıklı ve popüler çocuk olarak biliniyo...