𝟏𝟎

25 5 0
                                    

"Yeji... Ryujin ile burada kalmalısın."

Hyunjin omzunda duran kıza fısıldadı. Kız bütün gün ağlamıştı ve stres yüzünden bitkin düşmüştü. Sessizce başını salladı ve ayağa kalktı, Ryujin'ın hastane odasına doğru yürüdü. Hyunjin iç çekti ve bir uber çağırıp üniversitesine geri dönmek için hastaneden ayrıldı. Tam o sırada telefonuna bir çağrı geldi.

N'aber anne?

Hyunjin! Ryujin'ı duydum, iyi mi?!

Evet anne... o iyi. Sadece dinlenmeye ihtiyacı var.

Kendine iyi bak Hyunjin... lütfen.

Tamam, yapacağım.

Hyunjin telefonu kapatır ve yurduna geri yürür. Durumu hakkında konuşabileceği tek kişi, durumu yüzünden yaralanmıştır. Hyunjin kapıyı açar ve saatine bakar ve ilk dersin yaklaşık 4 saat sonra başlayacağını fark ederek uyanık kalmasının daha iyi olacağını anlar. Hyunjin küçük bir fincan kahve yapar ve yurdundan bir kez daha ayrılır ve Chris'in sınıfına doğru yürür.

"Hey Jin. Bu saatte burada ne yapıyorsun?"

Hyunjin çocuğa ne kadar çok bakarsa Chris o kadar çok üniversite öğrencisine benziyor.

"Sabahlar kahve ve tefekkür içindir."

Chris yüzünü göremiyordu ama çocuğun gözlerinin gülümsediğini görebiliyordu. Hyunjin maskesini aşağı kaydırdı ve çizim defterini açıp bir kalem çıkarmadan önce fincandan bir yudum aldı. Çocuk ne çizeceğine dair ilham almak için etrafına bakınıyor ta ki gözleri Chris'e takılıncaya kadar. Hyunjin gülümsedi ve çocuğun yüz hatlarını çizmeye başladı. Keskin çenesi, gözleri, burnu, geniş gülümsemesi ve yanaklarının yanlarında beliren gamzeleri. İki küçük halka küpesi var; siyah kıvırcık saçları ve sweatshirt'ünün kapüşonunu başının üzerine çekmişti.

"Ne çiziyorsun?"

"Seni."

Hyunjin çocuğun tepkisini görmek için yukarı baktı ve Chris şaşkın bir ifadeyle orada öylece durdu, bu yüzden Hyunjin ona el salladı. Chris çocuğun yanında duruyor ve onun son derece iyi çizilmiş bir resmini görüyor, ama başını sallıyor.

"Ama ben öyle görünmüyorum..." Chris kaşlarını çattı ve tekrar baktı.

Birini aramaya başlayan Hyunjin.

"Seungmin seni öyle görüyor zaten."

Hey Seungmin!

Chris çocuğa bakar ve utangaç bir şekilde gülümser.

Hey Hyunjin, nasılsın?

Chris'i çizmeye çalışıyorum, bu yüzden onun senin bakış açından nasıl göründüğünü bana anlatmanı istiyorum.

Ah evet, bunu yapabilirim! Yani... şey... Chris'in keskin bir çenesi var; gülümsediğinde gözleri hilal aylara dönüşüyor. Güzel bir gülümsemesi var, yanaklarının yanlarında iki gamzesi var. Geniş bir burnu var, bu yüzden ona öpücük vermek için en sevdiğim yer orası. Ve saçları siyah, yumuşak ve kıvırcık. Ayrıca, bu sabah işe giderken, ona doğum günü hediyesi olarak aldığım siyah sweatshirt'ü giyiyordu.

Hyunjin, Chris'e baktığında yüzünü saklamaya çalışırken yanaklarının koyu pembe bir renk aldığını görür.

Harika, teşekkürler Seungmin.

Evet, sorun değil!

Hyunjin telefonu kapatır ve utanan çocuğa omuz silker. Chris çocuğun çizim defterini alır ve resme bir kez daha bakar ve gülümser.

Blind White Prince★HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin