"Uyanmazsan ilk derse geç kalacağız Jisung."
Jeongin çocuğu sarsarak uyandırdı ve Jisung'un ona yastık atmasını sağladı.
"Umurumda değil..." diye mırıldandı Jisung.
Küçük olan iç çekirdi, Jisung tüm zamanların en küçük 17 yaşındaki çocuklarından biri olmasına rağmen Jeongin hala çocuğu yataktan kaldıramıyordu. Daha sonra genç olanın aklına bir fikir gelir.
"Eğer kalkmazsan, Minho'ya birbirimizi sadece bir gündür tanıdığımızı ama senin onun ne kadar tatlı olduğunu düşündüğünü zaten anlatacağım."
Jeongin, Jisung'u dürttü ve çocuk ayağa kalktığında kapıya doğru yürüdü. Sürekli olarak bekle diye bağırıyor ve banyoya gidiyor, iki saniye gibi bir sürede giyiniyor ve Jeongin'i omuzlarından tutarak koridora koşuyor.
"Kalktım!"
Çocuk gençlerin kulağına bağırarak Jeongin'in ona şimdiye kadarki en büyük yan gözü vermesini sağladı. Jisung koridorun karşısında bembeyaz bir çocuk gördü ve gözleri genişledi.
"FELIX!" Elleriyle kulaklarını kapatan çocuğa doğru yürürken bağırıyordu.
"Neden bağırıyorsun?"
Felix sakin bir tavırla sordu, ikinci bir çift ayak sesinin onlara doğru geldiğini duydu.
"Burada başka biri mi var?"
Jisung, Felix'i Jeongin ile tanıştırır ve Jeongin'e Felix'in kör olduğunu söyler.
"Tanıştığımıza memnun oldum Jeongin!"
Felix yumruğunu uzattı ve Jeongin yumruğunu Felix'inkine vurdu.
"Ben de Felix!"
Çocuk Felix'in heyecanını paylaşıyor. Üçü ilk periyotta birlikte içeri girerler ve Felix, Jeongin'i Hyunjin ile tanıştırır. Hyunjin ve Changbin daha önce Minho adına buluştular ve arkadaş grubu 6'dan 8'e çıktı. Ders sorunsuz geçti ve çok geçmeden öğle yemeği zamanı geldi. Herkes kafeteryaya giderken 6 oğlan sınıfta kaldı.
"Siz ne yapıyorsunuz?" Chris bir sandviç çıkarıp biraz ısırarak sordu.
"Burada seninle yemek yiyeceğiz."
Chris yanlarına gelip oturuyor ve Felix'in saçını karıştırıyor. Hyunjin birdenbire sertçe koltuğundan kalktı.
"Geri döneceğim."
Hyunjin herkes ona bakarken odadan çıktı. Hyunjin koridorlarda yürüyor, hayal kırıklığından dolayı parmaklarını saçlarının arasından geçiriyor. Chris evliydi peki neden onunla Felix arasındaki her küçük etkileşim Hyunjin'in içten içe bu kadar tuhaf hissetmesine neden oluyor?
Çocuk dolabına doğru yürür ve onu açar, küçük kırmızı bir kağıt parçası kayıyor ve yere düşemesine sebeb olur. Hyunjin onu alıp açıyor, sadece okuyabileceğini tahmin ediyor ve aldığı tüm itiraflarda olduğu gibi onu da çöpe atıyor. Mektup tam da Hyunjin'in beklediği gibiydi ama çocuğu şok eden şey mektubun kimden geldiğiydi.
Minji. Cha Minji, liseden beri Hyunjin'e takıntılı bir kızdı. Hatta Hyunjin'i bir projeye ortak olarak alan bir kızla yumruk yumruğa kavga bile etmişti ve o zamandan beri Hyunjin her zaman ondan uzaklaşmak için elinden geleni yapıyordu. Ve şimdi onun üniversitesinde. Hyunjin arkasını döndüğünde koridorun ortasında duran ve ona gülümseyerek bakan bir kız gördü. Ve bu kesinlikle çocuğu rahatsız ediyordu.
"...Minji'yi mi?"
Hyunjin tereddütle önünde duran figüre yaklaştı ve ardından hızla ona doğru yürüyüp çocuğun zıplamasını sağladılar.
"Hey Hyunjinnie~"
Kız oğlanın tam önünde durduğunda şarkı söyleyen bir ses tonuyla seslendi.
"Hey... Minji..." diye mırıldandı Hyunjin, onun gözlerine bakmamaya çalışarak.
"Görüşmeyeli nasılsın?"
Kız elini Hyunjin'in kolundan aşağı kaydırdı ve oğlan onun ipucunu anlayacağını umarak hafifçe geri çekildi ama o anlamadı.
"İyi." Rahatsız bir şekilde söylendi.
"Evet~?"
"GERÇEKTEN, iyiyim!"
Hyunjin sonunda ondan uzaklaştı ve yüzü şaşkın olmasını sağladı.
"Sorun nedir?"
Hyunjin'i utandıracak şekilde somurtarak sordu. Çocuk, Hyunjin ona bebek dediğinde Felix'in somurttuğunu ve yüzünde küçük bir gülümseme belirdiğini hayal etti.
"Hyunjin? Neredesin?"
Koridordan tanıdık bir ses geliyor ve ardından Felix köşeyi dönüyor.
"Hyunjin?"
"Felix!"
Çocuk hızla Minji'den uzaklaşır, birinin onu kurtarmaya gelmesine sevinir. Minji yüzünde ekşi bir ifadeyle Felix'i izliyordu. Felix koridorun ortasında durduğunda Hyunjin ve Felix sınıfa doğru yürümeye başladılar.
"Sesini sınıfın içinden duydum ve sesin rahatsız geliyordu, iyi misin?"
Hyunjin, çocuğun onu bu kadar uzaktan duyabilmesine şaşırdı.
"Evet iyiyim. Hadi bebeğim."
Felix bir an hareketsiz duruyor; yanaklarını kaplayan açık bir gül rengi. Çocuk Hyunjin'in ayak seslerini duyar ve tekrar yürümeye başlar, kısa süre sonra sınıfa dönerler.
"İyi iş Felix, Rapunzel'i buldun!"
Minho gülümsüyor ve Hyunjin masanın etrafından dolaşıyor ve elindeki elmayı vuruyor.
"...Bir süredir mendil yemedin, değil mi? "
"Yakın zamanda yapmayı planlamıyorum."
Hyunjin pizzasından bir ısırık aldı. Minho ayağa kalkıp öğretmen masasına doğru yürüdü ve altı adet kağıt mendil aldı, sonra tekrar Hyunjin'e yürüdü ve ellerini havada sallarken mendilleri çocuğun ağzına tıktı. Hyunjin ağzındaki mendilleri alıp yere atmadan önce diğer 5 çocuk daha fazla nefes alamayacak duruma gelene kadar orada oturup gülmeye başladılar.
"Tadı güzel miydi Hyunjin?"
Minho, Chris ne kadar çok güldüğü için öksürürken koltuğuna oturarak sordu.
"Hayır. Bilgin olsun Chris, tadı losyon gibiydi."
Hyunjin de diğerleriyle birlikte gülmeden edemedi. Ziller çalıyor ve Chris masasına dönüp öğle yemeğini toplarken iç çekiyor. Hyunjin öylece oturdu ve Minji'den dolayı dikkati o kadar dağıldığı için notu atmayı unuttuğunu fark ettiğinde onu dolabına geri koydu. Hyunjin tek kelime etmeden kapıdan çıkıp dolabına gider ama dolabını açtığında bu sefer sadece bir değil iki not görür. Çıkardığı ilk şey daha önce okuduğuydu ama bir sonraki çıkardığı şey yeniydi:
"Eğer etrafta dolaştığın o sarışın çocuktan uzak durmazsan Minji ona zarar verecek. Onun onun hakkında konuştuğunu ve hepinizin bu kadar yakın görünmesinden hoşlanmadığını duydum. Bu bir uyarıdır ama dinlemek sizin tercihinizdir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blind White Prince★Hyunlix
Fanfiction⚘˙𝐀𝗌𝗄 ᑯ𝖾ᑯ𝗂𝗀𝗂𐓣 𝗌𝖾𝗒 ɦ𝖾𝗒𝖾𝖼α𐓣 ᑯⱺᥣυᑯυ𝗋, 𝗒ⱺ𝗀υ𐓣ᑯυ𝗋, ɦ𝖾𝗒ᑲ𝖾𝗍𝗂𝗒ᥣ𝖾 𝗀öƶü𐓣ü 𝗄ö𝗋 𝖾ᑯ𝖾𝗋 𝗂𐓣𝗌α𐓣ı𐓣. 𝐘αᥣ𐓣ıƶ ᑯ𝖾𝗀𝗂ᥣ𝗌𝗂𐓣 ᑲ𝖾𐓣ᑯ𝖾 𝐚𝐬𝐤ı𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐤ó𝐫ú𝐦˙ʚ୧ "Hyunjin, üniversitedeki yakışıklı ve popüler çocuk olarak biliniyo...