@seulunigundem
22.501 beğeni 549 yorum
Psikoloğum: Taehyung'u direk dansı yaparken gören takım elbiseli Jeongguk gerçek değil.
Ben:...@sassygirl
hayatinin sokunu yasadi@user1422527
bu gece ikisine de uyku yok OWUQKQHWKAHS@picklerick
jeonı ilk defa bu kadar sinirli ve saskin gordum@fpuakja
Kirmizi gormus boga gibiydi@userrrrjska
Taehyung'u omzuna atmasi gecenin ozetiydi@yummuquwuaj
Asil ozet minhoya atigi yumruktu@agahyq
hayir asil ozet opusmeleriydi@iwasalloverhell
Best cift amkDevamını gör...
....
Jungkook
Hızlı adımlarla mekana yürümeye başladım. İçerisi duman altıydı ve o kadar çok insan vardı ki Taehyung'u nasıl bulacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.
I can show you how I live in a lil' bit
I wanna unbutton your pants just a lil' bitHep bir ağızdan çıkan şarkı sözleriyle ortamın kalitesi iyice artıyordu. Taehyungla bu partiyi geçirmek o kadar istiyordum ki içimden Minho'ya küfürler yağdırmaya başladım.
Kalabalıkta yürümeye başladığımda gözüm Taehyung'u arıyordu. Bir tarafta yiyişen insanlar diğer tarafta da arkadaşlarıyla deli gibi eğlenen insanlar vardı. Herkesi görüyordum ama bir tek Taehyung'u bulamıyordum. Endişem gittikçe artarken yürümeye devam ettim. Başına bir şey gelmemiş olması için inanmadığım Tanrı'ya bile dualar etmeye başlamıştım.
Kalabalıkta yürürken insanlar tek tek kenara çekilerek bana yol veriyor şaşkın bakışlarını üstümde tutuyorlardı.
Başımı kaldırıp sahneye doğru baktığımda ilk Minho'yu görmemle kaşlarımı çattım. Onun burda ne işi vardı lan.
Gözüm kolundan tutup çekiştirmeye çalıştığı kişiye doğru döndü.
O an sinirden başım öyle bir döndü ki ne yapacağımı bilemedim.
Taehyung direğe tutunmuş bir yandan dönerek dans etmeye çalışıyor bir yandan da kolunu mızmızlanarak Minho'dan kurtarmaya çalışıyordu.
Hızlı adımlarla Minho'ya doğru ilerlerken çoktan insanlar bu tarafa doğru yığılmaya başlamışlardı bile. Kan beynime sıçramıştı artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chicago
FanfictionTaehyung'un güven sorunları, Jungkook'un ise eski travmaları ile başı dertteydi.