Taehyung
İki elim birden omuzlarına asılıyken bir yandan da adımlarımla onun adımlarını takip ediyordum. Müzik ruhumu sarıyor Jungkook'un belime sarılan elleriyle daha da bir hoş oluyordum. İkimiz de Harry Styles'a bayılıyorduk ve en güzel şarkılarından biriyle dans etmek cennette gibi hissettiriyordu.
Kafamı göğüsünden hafifçe kaldırıp suratına baktım. Yüzünde huzur dolu bir gülümseme vardı. Benim de gülümsemem büyürken ayak ucunda ona doğru yükseldim. Hemen ne yapacağımı anlayınca belimdeki ellerini daha da sıkılaştırıp benim yükselmeme yardımcı oldu.
Kendimi onun dudaklarına bıraktım. Acele etmiyorduk, yavaştık. Sanki bu birbirimizi son görüşümüzdü ve biz de bunun tadını çıkartmak istiyorduk. Uyumlu hareket ederken kendimi o kadar iyi hissediyordum ki omzunun üstündeki ellerimi sıkılaştırdım. Daha yeni içtiğimiz şarabın tadını alabiliyordum ve bu bana ayrı bir zevk veriyordu.
Nefessiz kalınca istemeden de olsa ayrıldık. Bu sefer dişlerini göstererek gülümsediğinde ben de hafifçe kıkırdadım.
Jungkook'u çok nadir gülerken görürdüm ve o anlar benim için çok özel olurdu. Jungkook yaralanmış bir serçeydi ve ben onu ormanda bulan küçük bir çocuktum. İyileşene kadar da başında beklemekten bıkmazdım.
İlk tanıştığımız zamanlar onu güldürmek için neler yaptığımı hatırlayınca kıkırtım kahkahaya dönüştü.
"Ne oldu, komik miyim?"
Gülümseyerek sorduğu soruyla kafamı sağa sola salladım.
"Kendime gülüyorum ama sen de çok tatlısın."
"Ya öyle miyim?"
Tek kaşını kaldırarak sorduğu soruyla havaya kalkmam bir oldu. Bir yandan kaslı kollarıyla beni havaya atıp tutuyor bir yandan da kahkaha atıyordu.
'Stop your crying, baby
It’s a sign of the times'Romantik ve huzurlu akşamımız bir anda hafif sarhoşluğumuzdan kaynaklı eğlenceli ve gürültülü olmaya başlamıştı.
...
Ertesi sabah
Mahallemiz Esmer 🗣️
(Grup)Jimin
Offf hadi jeongguk
Araban da tamirden çıktı
Niye istemiyorsunJeongguk
Keyfim yok
Hem o gün baya işim var
Zaman ayıramamYoongi
Şu en sonki yarış muhabbetinden dolayı bence
Seni istemedikleri için miJimin
Bence de ondan
Jeongguk
Tam olarak öyle değil
Bir kere tadımı kaçırdılar artık bizimkilerin yaptığı yarışlara katılmak istemiyorum
Hem dediğim gibi
İşim varJimin
Ne işiYoongi
Yine aynı muhabbet miJeongguk
İş işte
BoşverinYoongi
Endişeleniyorum sadece
Günün sonunda hayatını ve ilişkini batırmış olmandan korkuyorum
Yine de bil ki her zaman yanındayızJeongguk
Teşekkür ederimJimin
Hayır dostum
Boşveremeyiz
Bu aralar bir değişiksin
Eve gelmiyorsun sürekli dedenin yanındasın hadi oradan çıktın
Yine bize gelmeyip Tae'de kalıyorsun
Göz altıların mahvolmuş
Keyfin desen hiç yok
Artık bizimle takılmayı da bıraktın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chicago
FanfictionTaehyung'un güven sorunları, Jungkook'un ise eski travmaları ile başı dertteydi.