1

337 3 0
                                    

"Sevgilin mi terk etti?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sevgilin mi terk etti?"

Sigarasından son bir nefes çekip soruyu sorana baktı. Barmen, eğilmiş gülümseyen gözlerle ona bakıyordu.

" Çok mu belli oluyor?"

" Neredeyse iki saattir bu taburede oturuyorsun ve sadece istediğin buzlu suyu içiyorsun! Paran var mı?"

Kız, bu yakışıklı ve yüzündeki tebessümü silmeden kendisine bakan adama tekrar baktı.

" Bak, paran yoksa önemli değil, benden olsun. Patronu tanıyorum bir şey demez."

Kızın yüzünde acı bir ifade belirdi. Canı değil, içi acıyormuş gibi.

" Aç mısın?"

 Kız, başını olumsuz anlamda salladı. Tam on beş saattir boğazından önündeki sudan başka bir şey geçmemişti oysa.

" Çok fazla düşünüyorsun. Sana bir sır vereyim mi? Senin gibi birisini bırakan aptal için o güzel gözlerini acıtma. Viski sever misin?"

" Bir erkek için ağlayacak kadar saf ve aptal birisine benziyor muyum?" 

Barmen şaşkınlıkla kıza baktı. " Biz barmenler biraz psikolog, biraz rahip gibiyiz. Dertlerini dinler sır vermeyiz. Çaresi varsa çare oluruz."

O sırada yanına gelen birisi kulağına bir şeyler söyledi. Müzik o kadar baskındı ki! Kulağına yanaşmadan karşıdakini duymak zordu.

Barmen, kıza arkasını dönüp, barın ucunda oturan adamın yanına gitti. Döndüğünde kız yoktu.

" Buraya birisi baksın ben dönmeyeceğim."

Kapıdan fırladı etrafa baktı. " Izak az önce çıkan kız ne tarafa gitti? "

" Yan tarafa dolandı efendim."

Barmen, koşarak yan taraf da ki sokağa girdi. Kız mini şort, beyaz drop ve  kot botları ile ağır adımlarla başı önde yürüyordu.

" Heeey üzgün kız bekle."

Kız arkasını dönmedi, duyduğuna dair hiç bir ip ucu vermeden yürümeye devam etti.

Barmen arkasından yetişti ve tam önünde durdu.

" Git başımdan."

" Bana derdini söylemeden gitmem. Senin kadar güzel ve üzgün bir kız görmedim. Senin yaşıtların kulüpte eğlenirken sen çok üzgünsün. "

Biraz ilerideki parka kadar sessizce yürüdüler. Boş bulduğu ilk banka oturan kızın, ayakta duracak hali yoktu.

Barmenin yüzüne kehribar rengi üzgün gözlerini çevirdi.

" Adın ne senin?"

"Russel Soto. Senin adın ne?"

" Kimsesiz, desen yeterli."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin