ACOTAR paródia - Tampon és Physand

19 5 14
                                    

Humorosnak készült novella, spoilereket tartalmaz az ACOTAR könyvsorozatból.
ACOTAR fanok, nem kell nekem esni, ez csak vicc. A humortalanok két ajtóval odébb kopogtassanak. :D


– Elég ebből, Tampon! Nem mászkálhatsz állandóan vadállatként! – Physand hangszínéből csöpögött a gúny. – Felügyelned kell a Ramaty udvarát! Nem érted, milyen problémák generálsz azzal, hogy depressziós vadállat vagy?!

– Nem érdekel, Physa! Elvetted tőlem Fejtörőt! – A vadállatias morgás betöltött a csótánybokrokkal szegélyezett galagonyarétet.

– De ő az én társam! Mármint a párom! Nem véletlenül ismétli el a narrálásban négyszázhússzor!

– Engem kihagytak abból a könyvből! Alig van benne húsz oldalnyi szerepem! Nem fogok engedelmeskedni neked! Még akkor sem, ha te vagy a Légykaka főura!

– Ha már itt tartunk, miért égetted el az anyám és a húgom légyszárnyait? – Physand szemében csillagok égtek.

– Megérdemelted! Megölted a családom, és elvetted tőlem Fejtörőt! Hogy merted megtanítani olvasni? – Újabb morranás. A szörnyeteg dobbantott egyet a lábával, karmai a földbe mélyedtek. – A második könyv végére önálló gondolatai lettek melletted! Nem sok, de egy kevéske igen! Aztán a harmadik könyv elején felégette a Ramaty udvarom! Elűzte a tarhonyáim!

– A tarhonyáid joggal fordultak ellened, Tampon! – Physa kitárta légyszárnyait.

– Takarodj innen, Physa! Nem látlak itt szívesen, ahogy Fejtörőt sem! Ne gyertek a közelembe!

– A barátaid akarunk lenni, Tampon! Szövetséget kell kötnünk! Beletrágyázok az agyadba, hátha akkor megérted!

– Ne merj az agyam közelébe jönni! – vicsorgott a nyolcfülő szörnyeteg. Kilenc méter hosszú farka lobogott utána a szélben.

– Értem én, szörnyeteg vagy, de ne legyél ennyire húgyagyú!

– Nem az én nevem Physa!

– Nem, a tiéd Tampon, Tampon! Kapj a fejedhez! Változz vissza aranyhajú tündérré, szedj össze magadnak egy bulát, ahogy én is tettem! Találj párra! Társra. Párra és társra. Társra és párra!

– Nem! Tűnj innen, Physand! Jó nekem így! Az önsajnáltatás a lételemem!

– Menthetetlen vagy! Holnap visszatérek! Most mennem kell, Fejtörő üzent trágyakapcsolatunkon keresztül.

– Nekem nem üzent? Gondol még rám?

– Sajnálom, Tampon. Az én farkam szörnyalakban is hatvankilenc méter...

– Rohadék vagy, Légykaka főura! 

NovellákWhere stories live. Discover now