𝕂𝕒𝕤𝕫𝕥𝕣𝕒́𝕝𝕥 𝕕𝕖́𝕞𝕠𝕟 +𝟙𝟠
– Ne nyisd ki a könyvet, William! – jajveszékeltem, miközben a pasim karját szorongattam. Eleve félelmet keltett bennem az, hogy a ház, ahova nyaralni jöttünk, az erdő közepén volt megtalálható, de a tény, hogy a pincében mindenféle furcsa jeleket festettek a falra, egészen bejött. A lábunk alatt egy pentagramma húzódott, egész hangulatosnak tűnt. Ráadásul az Isten háta mögötti falu neve Aradia. Mondjuk elég megnyerő!
– Rá van írva, hogy nyissam ki! – ellenkezett a párom, majd rögvest ki is tárta az olvasmányt. Ha már így alakult, én is odahajoltam, hogy elolvassam a szöveget, de sajnos egy mukkot sem értettem belőle, ugyanis egy számomra ismeretlen nyelven íródott.
– Capra, bovis, canis equus ¬– olvasta fel hangosan a leírt szavakat William. – Ez latin, Amanda!
– Bizony az! – Összerezzentem, amikor egy rémisztő, hörgő hang szólalt fel a hátunk mögött. Rettegve fordultam meg, és a kezem rögtön a szívemhez kaptam, amikor megláttam a vérfagyasztó alakot. Ujjai között egy kést forgatott, szája gonosz mosolyra húzódott.
– Ki... ki vagy te? – remegett meg Will hangja.
– A ház halott tulajdonosa, akinek sírja eme ház alatt kapott helyet. Köszönöm, hogy életet adtatok nekem! – A sátáni ember tett felénk egy lépést, arcán rothadó bőr lifegett, ahogy meztelen teste további felületén is. Azonban úgy tűnt, a farka hiányzott.
– Haver, téged kasztráltak? – érdeklődött William, míg én hangosan felsikoltottam. – Fejezd már be, Amanda! Megdumáljuk vele a dolgot!
– Will, meg fog minket ölni!
– Tudom, Amanda, hiszen egy gagyi horror történet főszereplői vagyunk, akik kinyitották a könyvet, amire rá volt írva, hogy nyissák ki! Szerinted van bármi esélyünk?
– Nincs! – törtem ki zokogásban, amikor rájöttem, hogy gyanakodhattam volna a latin szavak és a pentagramma miatt. Habár én szóltam, hogy ne nyissa ki! Férfiak és a makacsságuk!
– Egész eszes fiú vagy! – állapította meg a rém. – Mit szólnál hozzá, ha téged szállnálak meg, hogy meggyilkoljam az összes fent szunyókáló barátotokat? – húzódott vigyorra az ajka. Fogai koromfeketén tetszelegtek, míg ajka felrepedezett, álla oldalán egy vágás éktelenkedett.
– Van választásom? – kérdezett vissza William.
– Természetesen nincs, hiszen egy gagyi horror történet főszereplője vagy! – közölte a démon...?
– Bassza meg! – hüppögtem hangosan. – Kérlek, ne ölj meg!
– Ugyan, Amanda, hiszen már megbeszéltük, hogy megdöglesz – nyalta meg a száját, majd egyszeriben előttem termett, és görbe, rusnya ujjával megsimította az arcom. – De előtte megbaszlak!
– Hé, haver! – lökte meg Will a vállát. – Arról volt szó, hogy megölsz, nem arról, hogy megrontod a csajom!
– Ó, történt némi változás! – kurjantotta a szörnyeteg, és beledöfte William hasába a kurva nagy kést.
○•○•○
Szintén Destyna201 kihívására készült, de jobb, ha nem beszélünk róla. Nem megy a horror, így inkább lett egy kiparodizált horror.
KAMU SEDANG MEMBACA
Novellák
Cerita PendekNovelláim gyűjteménye. Fantasy, szerelem, romantika, erotika... Előfordulhat, hogy befejezett történetekhez is megjelenik benne hosszabb-rövidebb kiegészítőnovella.