" Saçlarınızı tarayabilir miyim çok güzeller."
Laren, başını salladı. Sekiz, saç fırçasını alıp geldi.
Arkasında durup kuruyana kadar saçlarını taradı.
" Örer misin?"
" Özür dilerim, patron açık olmasını istedi. Kıyafetlerinizi yatağın üzerine bıraktım. Giydirmemi ister misiniz?"
" Bu patron ne iş yapar? Çok mu zengin?"
Kadın , sadece güldü ve tavana baktı.
Laren de onun baktığı yere baktı. Orada bir minik kamera gördü. Orta parmağını kaldırdı ve işareti gösterdi.
Uzun, belinden bağcıklı, karışık desenli eteği bağladı. Üzerine beyaz büstiyer giydi.
Ayağına giyecek bir şey bulamadı. Sekizin ayağına bakınca, onunda ayağında bir şey yoktu.
" Ayakkabı giymiyor musunuz?"
" Hayır, patron sesi sevmiyor ve evin içinde ayakkabı sesi istemez. Ayrıca,' dışarının pisliğini eve getirmeyin,' der.
" Kaç çalışan var?"
" Benimle birlikte on bir kişi. Bahçıvan ve şoförlerle, korumaları saymazsak."
" Yuh!"
Sekiz, güldü ve onun önden gitmesi için kapıyı açıp kenara çekildi.
Koridorda biraz yürüdükten sonra dönen merdivenlerden aşağı inerken hayranlıkla etrafı inceliyordu.
Büyük bir alana indiler ve ortadaki havuzu görünce şaşkınlıkla baktı ve güldü.
" Kim evinin ortasına böyle bir şey yaptırır ki!"
Sekiz, kıkırdadı. Bir kat daha indiler ve kocaman bir kapıdan dışarı çıktılar. Bir büyük havuz da burada.
" Bu adam yüzmeyi ne çok seviyor!"
Kendi kendine söylendi.
" Lordum , sörf şampiyonu ve iyi bir yüzücü. "
Laren, başını kaldırıp etrafa baktığında orman onu büyüledi. Tepeler de sis vardı. Havuz olimpik boyutlarındaydı ve hemen yanında kocaman yuvarlak bir jakuzi vardı. Havuzun kenarından aşağı baktığında başı döndü.
" Ne kadar yukarıdayız! Buraya çıkan bir yol göremiyorum?"
" Yol evin arka tarafında ve genellikle helikopter kullanırım."
Laren, başını çevirip sesin sahibine bakmak isterken cam sehpayı devirdi. Camlar ayaklarına saplandı.
" Kahretsin, önüne baksana?"
" Sende arkamdan habersizce gelmeseydin!"
Sekiz, hemen şezlongu çekti, camlara basmamaya dikkat ederek içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."