Kiedy dotarłam do kuchni Michał był na podłodze, podbiegłem do niego aby się upewnić czy wszystko w porządku. Zaciągnęłam go do pokoju jakimś cudem wsadziłam na łóżko. Zarzuciłam na siebie bluzę aby lekarz nie widział bandaży. Kiedy przyjechał doktor (bo do niego zadzwoniłam) zbadał chłopaka, na całe szczęście powinien szybko się obudzić i że mam się nim zająć, ciepłe okłady dużo odpoczynku itd. Podziękowałam mu a on opuścił mieszkanie, szybko zrobiłam okład ręcznikiem i dokończyłam obiad po czym schowałam go do lodówki.
Wracając do pokoju liczyłam na to że już się
obudził, niestety nie leżał na swojej połowie łóżka
przykryty kołdrą z okładem który pewnie chuja
dawał. Przypomniało mi się że Michał ma opaski i
tak może sobie ocieplać czoło, bez tych cholernych
ręczników. Jedna z nich leżała na szafce więc
mu ją założyłam. Położyłam się obok niego i go
przytuliłam, po chwili zasnęłam.
Obudziłam się przytulona przez Michała, boże obudził się! Na szczęście, wtuliłam się w niego a on złapał mnie mocniej.
MICHAŁ POV
Stałem w kuchni i zacząłem robić obiad. Po chwili słabo się poczułem ale zignorowałem to. Po chwili jedyne co pamiętam to ból pleców, przewróciłem się, przerażona twarz Oliwii którą coś krzyczy. Potem pamiętam jak przez mgłę, lekarz, paraliż całego ciała. Lekarz wyszedł z domu, a Oliwka mnie przytuliła. W nocy odzyskałem siłę nie wiem jak ale mogłem ją przytulić.
Rano wtuliła się we mnie bardziej. Kiedy wstaliśmy opowiedziała mi o wszystkim co się stało, lekarz powiedział że mam odpoczywać. Niestety Oliwia zbyt się o mnie martwiła i się go słuchała. Leżałem cały dzień ona zazwyczaj przy mnie ale wiadomo "chata jest do ogarnięcia" I ogarniała, robiła wszystko sama. Tak nie powinno być myślałem bo ona jest jeszcze młoda, dopiero co skończyła 17 lat...
Wieczorem położyła się obok mnie w, wkońcu normalnych ciuchach. Dobra ten dres ale niechbędzie miała na sobie białą koszulkę oversize I czarne spodnie dresowe. Położyła się obok i mnie przytuliła, objąłem ją w talii I zasnąłem.
CZYTASZ
To on mi pomógł.
Fanfiction17 letnia Oliwia ma problemy psychiczne. Pewnego dnia poznaje znanego w całej Polskę muzyka. Jak potoczy się ich historia?