Gdy się obudziłem Oliwia jeszcze spała wstałem i schowałem te głupie tabletki bo po cholere mi to? Dobrze się czułem. Przebrałem się w czarne dżinsy z dziurami i czerwono biały sweter. Przygotowałem owsiankę z owocami i sprawdziłem czy młoda się już obudziła. Nie spała tylko siedziała w telefonie.
-dzień dobry królewno
-dzień dobry
Powiadomiłem ją że jak nie wstanie w 10 minut to zabiorę jej ten telefon bo do cholery jasnej była 11! Coś tam pomarudziła i wstała, poprawiłem na łóżku podczas gdy ona poszła się przebrać.
Siedziałem w kuchni I zacząłem jeść. Przyszła w beżowych spodniach cargo i w za dużej bluzie, dopiero po chwili zauważyłam że to była moja bluza. Spojrzałem na nią znacząco zerkając to na bluzę a to na jej twarz, ona tylko uśmiechnęła się niewinnie i wzruszyła ramionami.
OLIWIA POV
Kiedy skończyłam jeść beż słowa odeszłam od stołu zostawiając go samego w kuchni. Wzięłam telefon I dalej sprawdzałam oferty pracy. Powysyłałam już cv i tylko czekam na jakiś znak o przyjęciu. Nagle przyszło powiadomienie że ktoś przysłał mi ofertę pracy, miałam pracować w sklepie za pół normalnej wypłaty bo byłam jeszcze nie pełnoletnia. Jedyne co musiałam zrobić to zaakceptować i od jutra zacząć pracę.
CZYTASZ
To on mi pomógł.
Fanfiction17 letnia Oliwia ma problemy psychiczne. Pewnego dnia poznaje znanego w całej Polskę muzyka. Jak potoczy się ich historia?