3

17 3 5
                                    

Jungwon arabadan indi ve sınıfına gitti. Küçük amfide her zaman oturduğu yere oturdu ve telefonunu eline aldı. Grupta konuşulanlara baktı.

Sunoo Hyung
Sunghoon hyung'la karşılaştım
Akşam kafenin yanındaki parka gidiyoruz

Rikiii
sadece ikiniz mi

Sunoo Hyung
Onunla yalnız konuşamam
İkiniz de gelin

WonWon
Benim ders çalışmam lazım
Sınavlar yaklaşıyor

Sunoo Hyung
YANG JUNGWON SENİ KESERİM
ŞAKAM YOK
GELECEKSİN
RIKI SEN DE GELİYORSUN
BENİ ONUNLA YALNIZ BIRAKAMAZSINIZ

WonWon
Derse giriyorum
Akşam 9'dan sonra müsaitim

Rikiii
hyung beni o ikisiyle yalniz birakamazsin
jungwon hyung
yapma
canim hyungum
ne istersen yaparim
lutfen hyung

Sunoo Hyung
Riki seni yemicez
Hem Jungwon olmasa da sen gel
Sunghoon hyungla yalnız olamam
Onun da arkadaşları olucak sanırım
Onlarla tanışırsın

WonWon
Erken gelmeye çalışırım

Sunoo Hyung
Derste değil miydi bu

Telefonu kapattı ve derse başlayan profesörü dinlemeye başladı. Kafasına düşen kağıtla dikkati dağıldı. Kağıttan topu açtı ve okumaya başladı, sahibini biliyordu.

"Büyük gün! Sınavlar açıklanacak. Yine senin yüzünden 1. olamazsam işte bu sefer elimden kurtulamayacaksın. Kimse seni koruyamayacak ve sen bana yalvaracaksın. Sabaha kim olduğun anlaşılamayacak bile."

Jungwon kağıdı alıp çantasına attı ve notu unutup derse odaklanmaya çalıştı. Notun sahibini tanıyordu zaten, korkmamıştı. Her sınav öncesi aynı notu alırdı ondan. Geçen sene alışmıştı.

1. olursa ondan şiddet görecekti, olmazsa da babasından. Bi fark yoktu onun için. Ama tabiki babası yerine sınıfındaki çocuktan dayak yemeyi tercih ederdi.

~

Jay, Jungwon'u bıraktıktan sonra kendi fakültesine gitti. Arkadaşı Nicholas'ın ona ayırdığı yere oturdu ve kitaplarını çıkarttı.

"Yüzünde güller açıyor, sınav sonuçlarından umutlusun sanırım."

"Evet ama ondan mutlu değilim. Kedi buldum."

"Alerjin yok muydu?"

"Yok bu öyle değil. Kedi gibi gözleri var, yemek istiyorum."

"Kim? Tanıdık mı?"

"Değil, psikoloji bölümünde, 2. sınıf."

"Ha bide küçük, adı ne?"

"Bu kadar bilgi yeter. Hoca gelecek şimdi."

"İyi söyleme, ben bulurum."

"Hiç uğraşma. Hem zaten ben bile sabah tanıştım. Sen de sonra tanışırsın."

Hocanın gelmesiyle sustular ve derse döndüler.

~

Akşama kadar dersleriyle ilgilendi Jungwon. Başını kaldırmadan ders çalıştı. Arada Riki'yle telefonda konuştu o kadar. Riki'yle Sunoo olmasa hayatsız olacaktı zaten.

Son ders başladı ve sınav kağıtları dağıtıldı. Her zamanki gibi, hatası yoktu.

Ders bitince Jay'in arabasına bineceği için mutluydu. Kuytu köşelerde dövülmeyecekti bugün. Yani en azından öyle umuyordu.

barista ~jaywon~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin