5

8 3 0
                                    

Jungwon'un ablası geldiğinde çok telaşlıydı. Koşarak gelmiş olmalı ki nefes nefeseydi.

Yaraları ustalıkla tedavi ederken kardeşine söylenmekten de hiç çekinmiyordu.

"Yine aynı kişi değil mi? Öyle bi tehlike varken neden tek başına hareket ediyorsun ki zaten? Bundan böyle okula tek başına gitmeyeceksin! Söyle arkadaşlarına seninle gitsinler."

"Gerek yok. Diğer döneme kadar yanıma yaklaşmaz zaten."

"Beni çıldırtma Jungwon! Tek başına gitmeyeceksin! Annemlere sana araba alsınlar diye ısrar edicem. Kimse olmasa da otobüsle gitme."

"Onlarla konuşup vaktini boşa harcama, babam araba alsa çoktan alırdı. Yalnız gidip gelmem umrunda bile değil. Benim için o parayı gözden çıkartmaz."

"Bu konularda haklı olmandan nefret ediyorum."

Aile konularını açık açık konuşmalarına hayran kalmıştı Jay. Heeseung'la birbirlerine bakıp durmuşlardı. Jay onları yalnız bırakmak istese de Jungwon ona yaslandığı için kıpırdayamıyordu.

Ablası işini bitirdikten sonra Heeseung'a döndü.

"Yakınlarda taksi durağı var mı?"

"Var, numarası da var. Çağırmamı ister misiniz?"

Jay hızlıca lafa atladı.

"Bu saatte taksi tehlikeli olur. Ben sizi bırakırım."

"Bir şey olmaz, biz gideriz taksiyle. Sen uğraşma hyung."

"Gece yarısı etraf tehlikeli, kimseye güven olmaz. Ben bırakırım sizi. Hatta şimdi arabayı getiriyorum."

Jay, Jungwon'un sırtını koltuğa yasladı ve kafeden çıktı. Arabayı arkadaki otoparktan alıp kapının önüne çekti.

Tekrardan içeri girip Jungwon'u kucakladı ve arabaya götürdü. Jungwon'un ablası da peşlerinden gitti. Jungwon arkaya, ablası da öne oturdu. Jay de yerini aldı ve yola çıktılar.

"Evin yolunu tarif edeyim mi?"

"Gerek yok. Bugün Jungwon'u okul çıkışı eve ben bıraktım."

"Ha sen Jay'sin. Kardeşimi bıraktığın için teşekkür ederim, her gün aklım kalıyor onda."

"Haklısınız, etraf tehlikeli. Kimin kim olduğu hiç belli olmuyor."

"Aynen öyle!"

"Jungwon, yarın dersin kaçta?"

"Yine aynı saatler. Cuma hariç her gün aynı."

"O zaman sabahları seni alayım, birlikte gidelim."

"Aynı saat mi?"

"Evet."

"Ders saatlerinin aynı olduğu bölümler var denirdi de inanmazdım."

barista ~jaywon~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin