Bi evin önünde durdu Sunoo.
"Hadi git, özür dile."
"Evini nerden biliyorsun?"
"Ben bilirim."
"Gidiyorum o zaman."
"Git!"
Jungwon arabadan indi, evin önüne geldi. Küçük villanın ziline basıp beklemeye başladı. Ne kadar bassa da açan olmamıştı. O da arabaya geri döndü.
"Evde kimse yok."
"Kafededir belki."
Riki öyle deyince kafeye gittiler. Arabayı park edip birlikte içeri girdiler. Kasada Jake ve Sunghoon vardı.
"Hyung, Jay hyung burda mı?"
"Dediklerin yetmedi mi?"
"Onunla konuşmam lazım."
"Sen onunla konuştun zaten."
"Hyung, lütfen nerde olduğunu söyle."
"Söylemicem."
Sunghoon'dan cevap gelmeyince Sunoo, Jungwon'un önüne geçti ve konuşmaya başladı.
"Her zaman bu kadar katı olmak zorunda mısın?"
"Ben kardeşimi koruyorum."
"Pardon da kimden? Onu sevenlerden mi?"
"Jay'i sevseydi o lafları etmezdi."
"Sen de bana benzerlerini söylememiş miydin? Okula yeni gelmiştim ve tanımadığım insanların içinde beni küçük düşürmüştün."
"O başka."
"Herkesin içinde yönelimimle dalga geçtin sen! Nesi başka?"
"İçinde kaldığını biliyordum. Bu yüzden düzgün bi ilişkimiz olmadı bizim. Kötü başladık, onlara da aynısı olsun istemiyorum."
"Kızgınsın hyung ama Jungwon'a değil, kendine kızgınsın. Sevdiğin birine kötü şeyler söyledin ve şimdi o laflar en yakın arkadaşına söylendi. Az da olsa anlayabiliyorsun o an yaşadıklarımı. Bu yüzden kızgınsın kendine."
Derin bi nefes alıp verdi ve devam etti.
"Şimdi Jay hyung'un nerde olduğunu söyle de senin yapmadığını Jungwon yapsın."
"Ailesinin evinde, konumu atarım."
"Jungwon!"
"Efendim Jake hyung?"
Arabanın anahtarını cebinden çıkartıp Jungwon'a verdi.
"Kendin verirsin."
"Teşekkür ederim."
Üç arkadaş apar topar kafeden çıkınca 2 sevgili yalnız kaldılar.
"Sunoo'dan özür dilemedin mi?"
"Diledim ama Jay zorlamıştı. Onun bunu bildiğini bilmiyordum."
"Özür dilemelisin."
"Ne?"
"Kafaya taktın artık, rahat etmek için özür dilemelisin."
"Bana kızmayacak mısın? Geçmişte böyle olduğumu öğrenirsen benden ayrılırsın sanıyordum."
"Başta düşündüm, nasıl böyle biriyle sevgili olmuşum, dedim kendi kendime. Ama artık öyle değilsin, biliyorum."
"Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
barista ~jaywon~
Fanfiction"Hayatın boyunca istediğin her şeyi hemen elde etmişsin ama şimdi olmayınca nasıl da sinirleniyorsun? Şu haline bak, acınasısın! Sabah senden özür diledim, nedenini merak etmiyor musun? Ben söyleyim hemen... Çünkü o öpücüğün devamını getiremeyeceğim...