Part 76
D'Rimba - Pemindahan ke Base Camp. Uni. Di tapak semaian
Setelah lama zackry tidur , tersedar dengan sendirinya , terus mencapai HP di sebelah bantalnya melihat jam di HPnya , menunjukkan baru pukul lapan malam , terasa malas hendak bangun dan masih baring atas katilnya , membelek HPnya mencari game apa yang best hendak di mainnya , dalam kelekaan membelek HPnya ......./
Izah : ( sampai di pintu masuk pondok Zackry , tertegun dan terhenti , berdiri di pintu pondok zackry , matanya tertumpu melihat batang zackry terlentok besar dan panjang di celah kangkang zackry ketika zackry membelek HPnya tidak sedar lutut kaki kanannya menegak ke atas secara tak langsung kaki kain pelikatnya terdedah menampakkan batangnya , maun tak maun izah terpaksa berlakun seperti tidak nampak batang zackry , terus memberi salam ) ... assalammualaikum zackry .....
Zackry : ( terdengar ada orang memberi salam , terus bangun dan duduk di atas katilnya ) ... waalaikumsalam .... haa izah , masuk lah .... ada apa ....
Izah : ( terus masuk dan duduk di tepi katil mengadap zackry ) .... gini , tadi masa izah lepas balik dari tapak semaian kat atas ni ... izah terus baring jap atas katil dan terus terlelap .... izah sedar terasa kaki izah cram ... kejang ... puas gak lah menahan sakit ... agak lama gak izah tunggu reda cram kaki izah ni .... lepas tu izah gi mandi , dah bersiap .... izah gi ke balai makan bila izah sampai di depan pondok pendaftaran ... aini tegur izah , napa jalan dengkot dengkot ... izah cerita lah kat aini ... pastu aini sarankan izah jumpa awak .... mintak tolong urutkan kaki izah .... aini cakap awak pandai urut .... lepas makan izah terus ke sini ...
Zackry : Cram rupanya ... boleh apa salahnya .... izah tak kesah ke .... saya sentuh kaki sampai peha awak nanti ....
Izah : tak apa .... kalau tak sentuh macamana nak urut nanti .... izah tak kesah ... daripada izah nanggung sakit ... dah tempat ni sejuk ....
Zackry : dalam pondok izah duduk dengan siapa .... izah baring atas katil ni ... nak amek minyak jap .... ( bangun terus mengambil minyaknya di atas meja dan menutup pintu pondoknya ) ....
Izah : izah duduk dengan YB Rara ..... nak ajak dia tadi temankan ... tengok dia tengah sedap tido malas nak ganggu dia ... ( terus baring terlentang atas katil zackry ) ....
Zackry : ( duduk di tepi katilnya di sebelah kaki izah ) .... izah nak urut kaki saja atau satu badan , kalau satu badan boleh buang angin dalam badan sekali .....
Izah : malu lah izah kalau satu badan awak urut ... sakit tak ... emmm , urut kaki dulu ......
Zackry : ok , kalau nak satu badan nanti kasi tau ... izah pusing , menjarap .... ( melihat izah memusingkan badannya dan terus menjarap atas katil , zackry terus bangun dan melutut di hujung kaki izah ) .... ok izah , saya mulakan ... ( menuang minyak di tapak tangannya menyapu minyak di tapak kaki kanan izah dan mula mengurutnya ) ... kalau sakit cakap tau ... ( selesai terus beralih ke tapak kaki kiri izah , selesai terus menyapu minyak di betis kaki kanan dan mengurutnya , beralih ke betis kaki kiri ) ... ok tak izah ...
Izah : so far ok lagi awak ... izah boleh tahan ... sedap awak urut .....
Zackry : ( selesai mengurut kedua dua betis izah , mahu mengurut di bahagian peha izah ) ... izah pasni peha awak lak .... kain batik awak saya terpaksa selak tau ..... tak apa kan ....
Izah : ok awak .... kat peha awak jangan kuat kuat urut ... perlahan lahan dulu ......
Zackry : ( menyelak kain batik izah keatas sampai paras bongkah bontot izah , menampakkan penties izah warna hitam terus menyapu minyak di peha kanan izah dari pelipat lutut sampai ke pangkal peha izah , sampai di pangkal peha izah , jari zackry tersentuh sentuh pantat izah di baluti penties hitamnya di celah kangkang izah ) ...