Part 78
Base Camp Uni . - Malam BBQ
Zackry sampai di Pondok Penginapan budak Uni. , melihat persiapan BBQ di pelantar tepi air ...../
Zackry : YB macamana persiapan untuk malam ni , dah ok ke ....
Yb Rara : semuanya dah ok .... lepas maghrib baru mulakan ... hal memasak dan memanggang si Amir dan Hassan uruskan ... bedua tu ada kat D'Rimba dengan mona buat makanan yang bergoreng , kat sini nanti cuma panggang je nanti ....si bby mana hensem ...
Zackry : ada kat depan pondok dengan zakuan .. ntah apa di buatnya .... malam ni Yb tido kat mana ...
Yb Rara : Khemah lah apa lagi .... ada pasang kat belah tepi air ... sebelah pondok ni ...
Zackry : Yb duk dengan sapa dalam khemah tu ....
Yb Rara : Qila dengan Nono .... malam ni tak boleh lah dia orang ada .. kat sana nanti ekk .... ( tersenyum ) ...
Zackry : Nono yang mana satu ....
Yb Rara : tu tudng labuh kat tempat panggang tu .. yg badan dia chuby chuby sikit .... napa nak adjust ke ....
Zackry : tak adalah ... pasal baru dengar nama dia ko cakap tadi ... itu aku tanya yang mana satu budaknya ... yg chubby chubby tu .. sedap gak badannya tu ... kikiki
Yb Rara : amboi ... tau lah batang awak tu sedap ... dia tu dah ada BF ... tak tahu lah dia dah pernah dengan BF dia atau tak .... selalunya budak yang bertudung labuh ni banyak berahsia .... tak macam yang lain ....
Zackry : dia bertudung labuh .... takkan dia nak gitu gitu dengan BF dia .....
Yb Rara : semuanya tak tahu ... kadang kadang ni bila bercouple ... semua kemungkinan ni ada ... cuma sendiri je yang tahu , tak dia , Bf dia yang mulakan .... tu dia kesini ...
Nono : zackry ... rasa awak , arang tu cukup tak untuk malam ni ... hassan dengan amir suruh tengok arang tu cukup atau tak ...
Zackry : rasanya cukup , cuma untuk panggang je kan .... nono team siapa ... team Kathy atau YB ni ...
Nono : team Yb , esok kena ikut awak lah gi kat Base Camp .....
Zackry : esok gi sana tak boleh pakai baju kurung atau jubah .... kena pakai seluar .... tak habis basah masa nak harung air nanti ...
Nono : ada seluar .... treksuit dengan jeans ....
Yb Rara : seluar pendek pun ko nak kena ada nono .... tak ko nak mandi kat air terjun atau kolam pakai apa ... takkan ko nak bogel .... ni si hensem dengan Min Ho ada .....
Nono : suar pendek ada .... Bf aku ada kasi ari tu ....
Yb Rara : muat lak ko pakai suar pendek BF ko tu .... pentise ko dia ada belikan tak .... kikiki
Nono : kikikiki ... hampeh lah ko ni YB ... selamba je ko cakap ... tersenyum zackry dengarnya ... mana nak dia belikan ... dia nak pentise aku ada lah ....
Yb Rara : haruk lah BF ko ni .... asal dia nak penties ko , nak buat modal dia melancap ke .... kikiki
Nono : weiii ko ni .... kikikiki
Zackry : kikikiki ... macam tu aku boleh lah pinjam penties ko nono .. buat modal ...
Nono : hiss ko orang ni ...nasib baik tak ada orang lain dengar .... lain kali lah zackry ... aku baru lepas basuh penties aku tadi .... kikiki