Base Camp. Dua - BBQ Gegirl Futsal Team Part 84

786 22 1
                                    

Base Camp. Dua - BBQ Gegirl Futsal Team

Setelah menkecapi kepuasan , Zackry dengan Niss keluar ke pelantar dimana BBQ telah dimulakan , kelihatan Zarul dengan Shaa tengah memanggang daging dengan ayam , kelihatan atas meja tersusun beberapa air coke serta beberapa Tin Bear dengan beberapa bungkusan kacang , kelihatan amoi dengan Mell duduk meneguk beer di meja , manakala Faa dengan Fizz hanya meminum air coke , zackry dengan Niss terus kemeja ..../

Zackry : ( terus memegang kiri kanan bahu amoi dengan batangnya terus menekap di belakang amoi ) ... moii ... awal lagi minum beer ....

Amoi : ( terasa batang zackry menekap di belakang badanya dan bahunya di urut urut ) .... bbyyy ... ( terus menarik tengkok zackry membongkok ke mukanya dan terus berbisik di telinga zackry ) .... bbyyy baru lepas dengan nisss ekkk ......

Zackry : muachhhh ... ( mencium pipi amoi ) .... yuppp ....

Amoi : duduk lah bbyyy ....

Zackry : jap .... aku nak gi bancuh air kopi ... air panas ada tak ....

Mell : aku baru masak tadi .... tengah panas tu .... ( melihat zackry terus ke dapur ) .... ko tak minum Niss ...( terus menghulurkan satin tin beer dan melihat Niss terus mengambil beer dan membukanya , terus meneguk beer) .... lama tadi ko kat dalam bilik dengan si hensem ... dapat tak ....

Faa : ( menuguk air cokenya ) ... haa Niss ... dapat tak ..... kita orang dah puas bergambar tadi , style orang kampung ... ko tak keluar keluar tadi .....

Fizz : ko jangan senyum senyum Niss ... dapat tak ....

Amoi : Niss beritahu je kat kawan kawan kita ni .... zackry dah buat pengakuan dengan aku ... baru lagi ni ....( meneguk beernya ) ..

Niss : ( tersenyum , meneguk beernya ) .... dah ... melaung aku kesedapan ... betul kata amoi ... batang dia besar , keras , panjang ... paling mahal pala takuk dia besar , kembang ... sendat , penuh padat batang dia dalam lubang pantat aku .. fist time aku dapat pancut bersama sama dengan dia .... ( meneguk beernya ) .... betul tak moii ...

Amoi : ko orang tahu tak ... Shaa lagi hebat , dia treesome ... dapat double sosej , depan belakang kena serentak ... petang tadi, itulah first time dia kena main ikut belakang ...

Mell : hahh ... betul ke moii ... ohhhh ni mesti masa Shaa ikut cari kayu api ....

Fizz : sedap ke moii ... main ikut belakang ....

Amoi : aku pun tak tahu ... my Ass masih virgin lagi .... kalau ikut cerita Shaa tadi ... memula tu , rasa sakit sikit , lelama makin sedap , dia pun tak sangka ... waktu dia WOT , menghenjut Dick zackry , Abg Zarul di belakang dia melutut di bontotnya , Zackry , menarik badanya rapat menekap di atas dada zackry , bila dia dah terjarap atas dada zackry , badannya di peluk erat , abg zarul menyapu minyak di bontotnya sambil mengusap gusap bongkah bontotnya , dia kesedapan , ketika zackry melumat mulutnya , masa tu lah Abg Zarul terus menekan Dick dia , terus masuk kelubang bontot dia , terperanjat dia , tiba tiba dick abg zarul menjolok lubang bontotnya , terasa sakit sedikit , dia dah tak boleh buat apa lagi , terpaksa menadah bontotnya , pasal badannya di peluk erat oleh zackry tak berapa lama lepas tu ... dia dah semakin sedap ... Shaa cakap , tak sangka sedap main kat Ass dia .... tuuuu , zackry dah siap bancuh kopinya , menuju kesini ....

Zackry : ( meletakkan cerek air kopinya bersama cawan di atas meja dan duduk di sebelah kiri amoi , manakala Fizz duduk di sebelah kiri zackry , Faa di sebelah kiri Fizz , satu bangku panjang muat empat orang duduk , manakala bangku satu lagi , diduduki oleh Mell dengan Niss ) ... siapa nak air kopi .... ( menuangkan air kopinya kedalam cawan ) ... amoi dah kena beer mana nak air kopi ... ko Fizz nak air kopi tak ....

Kg. Celah Bedah Siri. 4Where stories live. Discover now