Part 77
D'Rimba - Hari Pemindahan dari D'Rimba ke Base Camp. Uni.
Di pagi hari , kelihatan budak budak universiti ramai memenuhi balai makan bersarapan pagi sebelum memulakan pemindahan ke Base camp Uni. Sepertimana yang telah di sepakati .
Zackry : Kathy , budak budak ko dah siap bolum packing barang masing masing ....
Kathy : takat barang barang personal dia orang dah siap packing, barang barang program je yang belum packing masih berterabur kat pondok dia orang .... tadi aku dah suruh dia orang kumpul kan setempat nak asingkan dengan barang team Yb ...
Zackry : siap kan dulu .... hari ni kita cuma buat pemindahan saja , bukan ada aktiviti lain ..... dah siap packing kang baru kita gerak .... nanti buat dua team .... sampai sana nanti , satu team ... angkut barang dari sini ke tebing tepi air dan satu team nanti angkut barang atas rakit bawak seberang ke tapak semaian .... satu lagi , bila ko nak gi pekan beli barang untuk BBQ ko orang malam ni .....
Kathy : Hakem dengan Suraya gi beli .... daging dengan ayam , mona akan belikan .. pagi ni dia gi pasar ...
Zackry : sebelum Hakem dengan suraya gi pekan ... ko tanya kat budak budak ko ni nak kirim apa , biskut , keropok ke ... buat stock masa tinggal kat sana nanti ..... budak ko ni ada tomboi ke .... aku baru perasan , dua orang tu ....
Kathy : ok gak tu .... mana , oh itu ... dira dengan Ass .... dia aktif sukan , main hoki wanita negara ... itu ko nampak dia macam tomboi ......dua orang team Yb .... nanti selalulah ko jumpa dia ..... dia punya cakap main lepas je ... lu gua je .... tu budak tshirt merah tudung merah tu .... kuat melatah tu ... budak budak ni suka usik dia tu ...
Zackry : ni kalau si jambu ko tahu .... mampus budak tu kena latah je .....dia team ko atau team Yb ....
Kathy : team Yb ....
Zackry : nasib bukan team ko ... tak segonok si jambu ko nanti .... tu , ko tengok hakem ... senyum je dia ke sini ....
Kathy : wei konek ... ko malam tadi tido mana , aku gi pondok ko ... ko tak ada .....
Hakem : hampeh lah ko kathy ... pagi pagi dah panggil aku konek ..... ko gi pondok aku malam tadi , ada apa ...
Kathy : nak konek ko lah ....
Hakem : pantat lah ko ni .... dah tukang urut ko cakap ko tak boleh main malam tadi ... aku temankan tahirah tido....
Kathy : kikikiki ... aku acah je ..... baru aku tahu ko malam tadi dengan tahirah ....
Hakem : bro lu tengok ... kathy dah pandai kenakan aku .... ni mesti ikut cara lu bro .....
Zackry : relax lah bro ... takkan lu tak kenal rakan kongsi lu bro ... sedap sama sedap ... untung sama untung ... dia tahu pun ... apa ada hal ....
Zakuan : Morning bro ... lu pagi ni bro berseri seri gua tengok .... badan ada bau minyak sutera kasih .... kikikiki
Zackry / Kathy : kahh ... kah... kah ....
Hakem : cilakak lu jambu ... erly morning lu sudah kenakan gua ..... siot lah ko orang ni ... kathy mana list barang nak beli ...
Kathy : ada kat suraya .... duit kat tangan dia .... jap , aku gi tanya kat budak budak ni , nak kirim apa ...
Zackry : sepupu ... mano dak reez ...
Zakuan : ado kek dalam stor siap siapkan barang nak bawak ke sana ....