FİNAL: MUTLU SONLARA

480 39 61
                                    

Nasılsınız diye soruyorum...

Ya sadece 25 bölüm oldu Kızıl Çalıkuşu yazalı, nasıl bu kadar bağlandım anlamadım🥲🥲

Neyse daha fazla konuşmadan, bölüme geçmek en iyisi...🤍

OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN CANLARIMMM


BEŞ YIL SONRA...

"Anne! Umut benimle oynamıyoor!"

"Alçin teyze kalkmış karı koca olcaz diyor." Umut ve Laçin bahçeden bağırdığında salonda oturan Su, ben ve Toprak bu duruma güldük. Batu ise yine olaya yorumunu yapıştırdı.

"Ben yıllar önce Savaşko'ya dedim bu çocuklar büyüdüğünde karı koca olacak diye. Şimdi burada olsaydı var ya, üfff." dediğinde Toprak "Oğlum o şimdi burada olsaydı alırdı Laçin'i karşısına 'Babam o ne demek ya, evlenmek yok. Karı koca yok,' diye hatırlatmalar yapmaya."

"Ne karı kocası lan?" diyerek mutfaktan gelen Savaş yanıma oturdu.

"Bir şey yok kocam, sadece Laçin ve Umut oyun oynuyorlar." dedim Savaş'ı sakinleştirmek için.

"Hee oyun oyun, karı koca oyunu." diyerek ortaya bomba koydu Batu.

"Lan ne karı kocası? Ulan Toprak ben sana demedim mi oğlunu benim kızımdan uzak tut diye!"

"Lan sakin ol, zaten ileride alacaz kızını oğluma. Şimdiden prova yapıyor çocuklar." diye daha çok sinir etti Toprak Savaş'ı. Savaş tam ayağa kalkacaktı ki içeri ağlayarak gelen Laçin ile bunu yapamadı.

"Baba!" dedi Laçin ağlayarak. Savaş onu öyle görünce ayağa kalktı ve Laçin'i kucağına alıp tekrar yanıma oturdu.

"Babam, niye ağlıyorsun? N'aptı o dangalak sana?" Laçin ağlarken saçını okşadım bende. Neden ağlıyordu ki? İçim acıyordu o ağladığında.

"O dandayak beni öpmedi!" dedi ve daha çok ağladı. Ben gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken herkes güldü kahkahalarla. Savaş ise mosmor olmuştu anında.

"Ne?" dedi şaşkınlıkla.

"Umut beni öpmedi! Karı kocalar birbirini öpüyo ama o beni öpmedi!" diyerek burnunu çektiğinde Laçin devam etti ve Savaş her kelimeden daha çok morardı.

"Kızım sen ne diyorsun ya?" dedi Savaş gemileri batmış gibi. Laçin'in hafif turuncuya bakan saçlarını okşadı Savaş.

"Sen annemi dudağından öpyön ya, Umut'a dudağımdan öp beni dedim o da dedi ki saçmalama. Öpmedi beni dudağımdan." Laçin ağlamaya devam ederken Batu, Su ve Toprak gülmekten yerlere yatacaklardı artık. Ben ise kendimi tutmaktan birazdan patlayacaktım. Savaş bana döndü çaresizce.

"Hani kız çocuklarının ilk aşkı babaları oluyordu? Benim kızım bir Umut'la attı beni kenara." biraz daha zorlarsa ağlayacaktı gerçekten.

"Baba ama benim ilk aşkımımım Umut." diyen Laçin'e içi acıya acıya baktı Savaş. Ben daha fazla kendimi tutamayıp gülerken Batu artık yerlerde sürünüyordu.

"Biz nerede hata yaptık ya? Ama ben sana dedim, kızımızı Su ile her bırakışımızda bizim kızımız bunların oğlu ile daha da yakınlaşıyor dedim ben sana. Şimdi n'apcaz biz?"

"Baba," dedi Laçin.

"De babam," dedi Savaş kızından Umut adını duymaktan korka korka.

KIZIL ÇALIKUŞU(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin