~1~

129 8 0
                                    

   (Am revenit cu o noua poveste "mirobolanta". Asta e doar fictiune si informatiile nu sunt reale.)

   Hyunjin si-a pierdut tatal la varsta de 5 ani, in timp ce Felix nu l-a cunoscut niciodata pe tatal sau, acesta trecand in nefiinta inainte ca Felix sa se nasca.

Intr-o zi de toamna, la inmormantarea tatalui lui Hyunjin, Aurora, mama lui Felix, a avut o intalnire neasteptata cu Youra, mama lui Hyunjin. Youra, cu ochii plini de tristete, a privit-o pe Aurora si a simtit o legatura speciala intre ele, o emotie pe care nu o putea explica.
In timp ce isi impataseau durerea pierderii, au descoperit ca soarta le adusese impreuna in acel moment de suferinta.

Dupa inmormantare, Aurora si Youra au inceput sa se intalneasca si sa se confideze una pe celalalta, construind o prietenie puternica. In urmatoarele luni, legatura lor s-a adancit, iar cele doua femei au realizat ca au multe in comun si ca sprijinul reciproc le aduce alinare in momentele dificile.

Aurora si Youra au decis sa-si prezinte copiii unei alteia. Hyunjin si Felix s-au intalnit pentru prima data si fara sa stie au simtit o stranie conexiune intre ei. Astfel, destinul a inceput sa isi dezvaluie planurile, aducand impreuna doua familii care aveau nevoie de alinare in fata pierderii sotiilor lor decedati.

Atractie Interzisa | hyunlixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum