~3~

122 11 0
                                    

  (Cititi pana la final credeti-ma, no sa regretati daca va plac smut-urile, ei bine, semi-smut i guess🥹)

Felix

Dupa cele intamplate imi strang putin de prin camera iar apoi ma bag in pat si adorm.

////

Autor: dimineata venise ca dintr-un pocnet de degete iar alarma suna in cele mai dulci momente.

Felix

Aud alarma sunand, si parca-mi spune "trezeste-te ba fatalaule ca ai inca o zi de scoala"
Am inteles, nici somnul nu mai e ce a fost.

Ma ridic din pat, cu chiu, cu vai si ma indrept spre baie. Ma spal pe dinti si imi fac rutina de skincare iar apoi ma intorc inapoi in camera schimbandu-ma de pijamale.
Cand sunt gata, imi iau ghiozdanul si cobor jos.

F: Buna dimineata eomma, mama! Le spun cu un zambet.
A(Aurora): Buna dimineata dragă! Cum ai dormit? Ma intreaba ea zambind.
F: Bine presupun, nici nu stiu cand s-a facut dimineata.
Y(Youra): Haide, ia-ti micul dejun si apoi poti pleca la scoala.
F: Multumesc

Mananc apoi imi iau la revedere de la mamele mele si ies din casa unde ma intalnesc cu Hyunjin.

HJ: Oo, buna dimineata, sa trezit dulceata! Spune el privindu-ma din cap pana in picioare.
F: Neata, tu nu mergi la scoala?
HJ: As vrea eu sa nu merg. Sopteste el. Te asteptam. Du-te la masina, vin si eu imediat.

Ma duc la masina si deschid portiera din spate apoi intru inauntru. Stau cateva secunde linistit apoi primesc un apel de la han.

Conversatia pe apel:

Han:Neataa, ce zici viata mea?
—Neata, uite il asteptam pe hyunjin sa venim la scoala, tu?
Han: Ma plimbam cu Jeongin in curtea scoli. Apropo, nu stiu ce naiba a facut iar frate-tu de se paruiesc Hyuna si Hana si efectiv se cearta pe motivul "pe cine place Hyunjin mai mult."
—Felix: Serios? Hyunjin iarasi in centrul atentiei... Se pare ca nu isi poate tine fetele departe de el.
Han: Hahaha, da. Cred ca le innebuneste cu zambetul lui. Dar ce zici tu? Nu te enerveaza cand vezi ca toate fetele alea se aduna in jurul lui?
—Felix: Nu e ca si cum ar conta ce fac ele. El poate sa fie cu cine vrea, nu? Spun cu un tot usor taios.
Han: Wow, chill, Lixie. N-ai de ce sa fi gelos nu? E doar frate-tu pana la urma..
Felix: Da, corect. E doar frate-miu...
Spun razand fortat.
Han: Noi te asteptam in fata liceului, grabaste-te.  Spune han schimband subiectul.
—Okk.

Spun apoi inchid apelul. Oftez si ma uit in spate, il vad pe Hyunjin indreptandu-se spre masina iar apoi ma intorc.

Hyunjin se aseza pe scaunul soferului si arunca o privire rapida spre Felix remarcand tensiunea din expresia acestuia.

Hyunjin: Hai in fata.
Felix: Okk

Ies din masina si ma duc in fata iar apoi privesc pe geam dar fara sa vad cu adevarat peisajul.

Hyunjin: Hei, totul bine? Pari... cam abatut.

Imi musc buza pentru o clipa incercand sa-mi controlez tonul vocii.

Felix: Han mi-a spus ceva interesant despre tine.

Hyunjin ridica o spranceana in timp ce pornea motorul.

Hyunjin: Da? Si ce anume?

Il privesc cu coada ochiului, cautandu-mi cuvintele potrivite.

Felix: Se pare ca Hyuna si Hana s-au luat la cearta in curtea scolii... din cauza ta. Se paruisera pentru cine  placi tu mai mult.

Hyunjin rase scurt, surprins de cat de lipsit de importanta i se parea totul.

Hyunjin: Serios? Chiar au facut asta? Fetele astea sunt nebune..

Atractie Interzisa | hyunlixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum