Ziua urmatoare incepu ca oricare alta pentru Felix si Hyunjin. Incercau sa se comporte normal dar fiecare gest, fiecare privire schimbata intre ei parea sa fie incarcata de o semnificatie ascunsa.
Han observase de ceva timp cum Felix parea mai distrat decat de obicei dar astazi devenise si mai evident.
Isi arunca des ochii spre Hyunjin si zambea usor de parca ar fi stiut un secret pe care restul nu-l cunosteau.Jeongin si Changbin discutau despre ceva amuzant pe banca iar Chan se alaturase conversatiei lor dar Han ramase concentrat pe Felix.
Privea cum Felix arunca o alta privire rapida in directia lui Hyunjin care se afla destul de departe de ei impreuna cu grupul lui iar Hyunjin ii intoarse un zambet subtil."Ceva se intampla aici..."
Gandi han.In timpul pauzei Felix se ridica spunand ca merge la baie.
Han, simtind ca e ceva mai mult decat o simpla nevoie se ridica si il urma./////
Felix ajunse la baie si deschise usa intrand rapid.
Inauntru Hyunjin il astepta deja zambind la vederea lui.
Fara sa mai spuna ceva Felix se apropie de el si il saruta gestul lor find natural si plin de dorinta dar si de afectiune.Hyunjin: Mi-a fost dor de tine azi.
Felix: Si mie... Mi se pare atat de ciudat sa fim asa aproape si sa nu pot sa te ating...
Spune zambind.In acel moment usa baii se deschise incet iar Han privi scena de la intrare ochii lui largindu-se cand ii vazu sarutandu-se.
Nu spuse nimic initial dar chicoti usor ceea ce ii facu pe Felix si Hyunjin sa se intoarca brusc spre el.Han: Stiam eu!
Spune cu un zambet pe buze.Felix se desprinse imediat de Hyunjin ochii lui devenind mari de panica. Incepu sa se agite incercand sa gaseasca cuvintele potrivite.
Felix: Han... Nu e ceea ce pare! Te rog nu te supara... Eu... Imi pare atat de rau...
Hyunjin ramase calm dar isi puse mana pe umarul lui Felix incercand sa-l linisteasca.
Hyunjin: Felix stai linistit. Totul va fi bine.
Dar Felix incepu sa lacrimeze simtindu-se coplesit de situatie.
Felix: Nu, nu va fi bine... Nu voiam sa sti asa ceva Han. Mi-e frica de ce o sa se intample acum...
Han vazandu-l pe Felix intr-o astfel de stare simti cum inima i se rupa in doua. Se apropie de el si fara sa mai spuna nimic il lua in brate strangandu-l puternic.
Han: Felix e in regula. Chiar e in regula. Orice s-ar intampla sunt alaturi de tine. Nu trebuie sa-ti fie frica de mine.
Ii spune cu blandete.Felix is odihni capul pe umarul lui Han incercand sa-si stapaneasca lacrimile.
Felix: Multumesc Han... Imi pare atat de rau...
Han isi dadu inapoi putin capul zambind larg si imbratisandul strans.
Han: Deci se pare ca Hyunjin ti-a furat si tie inima huh?
Felix zambi printre lacrimi dand din cap usor.
Felix: Da... asa se pare.
Spune chicotind.Han rase si ii sterge lacrimile de pe obraji lui Felix cu dosul palmei.
Han: Hei, nu te mai stresa asa. Stiu ca pare un lucru mare acum dar crede-ma, o sa fie bine. Nu sunt suparat pe tine. Sunt fericit pentru tine.
Felix il privea cu recunostinta simtind cum o greutate i se ridica de pe umeri.
Felix: Dar... nu vreau ca ceilalti sa afle. Nu stiu cum ar reactiona dar nu vreau sa risc... Te rog Han, poti sa pastrezi asta intre noi?
Han isi ridica sprancenele dar zambi cu intelegere.
Han: Felix, sti ca baietii nu vor avea nicio problema cu asta nu? Suntem prieteni si te vom sustine indiferent ce se intampla.
Felix: Stiu... dar te rog Han... inca nu sunt pregatit.
Spune lasandu-si capul in jos.Han ii mangaie pe Felix pe brat si ii dadu un zambet linistitor.
Han: Bine Felix. Nu o sa spun nimic promit. Dar sa sti ca indiferent ce se intampla voi fi mereu aici pentru tine.
Felix ii multumi din inima si se simti mai usurat.
Hyunjin care fusese tacut pana acum ii zambi lui Han cu recunostinta.Hyunjin: Mulțumesc han inseamna mult pentru noi.
Han: Ce sa zic? Voi doi sunteti cam evidenti. Am observat de ceva timp ca se intampla ceva dar serios acum baieti, nu va mai stresati atat. Suntem prieteni si prietenii se protejeaza unii pe altii.
Felix zambi larg simtindu-se norocos sa aiba un prieten ca Han.
Felix: Mulțumesc Han. Promit sa te rasplatesc pentru asta...
Han: Felix, totul e bine.
Spune chicotind.Dupa ce au stat cateva clipe in liniste in baie Felix si Han isi lua ramas bun de la Hyunjin.
Felix inca avea emotii dar privirea calda si intelegatoare a lui Han ii dadea curaj.Hyunjin: Ne vedem mai tarziu Felix. Incercati sa va distrati.
Felix ii zambi usor simtindu-se putin mai linistit si il stranse usor in brate sarutandu-l scurt inainte de a pleca.
Han ii facu un gest scurt din cap lui Hyunjin de parca ii transmitea ca va avea grija de Felix apoi amandoi iesira din baie indreptandu-se spre locul unde se aflau prietenii lor.
Ajunsi inapoi in curtea scolii, Chan, Changbin si Jeongin ii observasera cum se apropiau si schimbau priviri intre ei de parca tocmai discutasera ceva ce stiau doar ei.
Chan se uita atent la Felix observandu-i usoara tensiune ai felul in care isi lasa privirea in pamant.Chan: Ce-i, Felix? Ai fost iarasi cu Hyunjin? Voi doi sunteti inseparabili in ultima vreme.
Spune zambind suptil.Changbin rase scurt si dadu din cap aprobator.
Changbin: Serios, pare ca esti mai mult cu el decat cu noi Felix.
Spuse zambind.Jeongin: Da, chiar ne intrebam daca nu cumva ne tradezi pe toti pentru Hyunjin.
Spune chicotind.Felix incepu sa se agite simtind cum obrajii i se inrosesc. Nu stia cum sa reactioneze fara sa para si mai suspect.
Isi stranse mainile nervos si incerca sa gaseasca o scuza dar Han interveni rapid.Han: Hai baieti nu mai exagerati. Felix si Hyunjin doar s-au apropiat putin mai mult in ultima vreme, nimic mai mult. V-ati uitat la prea multe k-drame.
Chan isi ridica o spranceana dar zambetul ii ramase pe buze.
Chan: Sigur, sigur Han. Dar trebuie sa recunoastem ca e un pic ciudat.
Felix, chiar e totul ok?Felix: Da, sigur. Doar ca... am avut niste teme impreuna si am petrecut mai mult timp cu el. Atat.
Zambi fortat.Jeongin: Ei bine noi speram ca o sa iti mai faci timp si pentru noi.
Han: Vedeti? V-am spus ca nu e nimic. Felix e doar putin mai ocupat asta e tot. Hai sa-l lasam un pace.
Chan il privi pe Han dand din cap cu un zambet usor.
Chan: Bine, bine. Ne lasam pagubasi. Dar Felix, daca mai ai nevoie de o pauza de la Hyunjin suntem aici pentru tine.
Felix chicoti nervos dar simti cum tensiunea din el incepe sa se risipeasca.
Ii era recunoscator lui Han pentru ca i-a sarit in ajutor. Han ii dadu un scurt clinchet din ochi ca sa-i arate ca totul e sub control.Changbin: Pana la urma Felix ne-ai spus ca esti disponibil pentru inghetatata dupa scoala nu? Asa ca mai bine iti rezervi locul langa noi.
Felix: Da desigur. Chiar vreau o inghetata. Si ca sa ma revansez fata de voi, va astept maine seara la mine sa ne uitam la un film. Puteti sta si peste noapte ca oricum sunt singur.
In final discutia se intoarse la lucruri mai obisnuite iar atmosfera deveni mult mai relaxata. Felix isi permise sa se destinda simtindu-se recunoscator ca prietenii lui nu au banuit nimic mai mult.
___________________________________________
Oare ce se va intampla in continuare la seara de film?👀
CITEȘTI
Atractie Interzisa | hyunlix
FanfictionFara descriere e mai bine🙃 Nu dau spoilere asa ca fugi si citeste😉 ~Hyunlix ~Minsung ~Chanmin ~Changin ~Drama ~romance ~Comedie ~Smut:)) ~Etc