~4~

74 8 0
                                    

Felix se afla singur in camera lui. Este o dupa-amiaza de sambata calma in care incearca sa isi faca o rutina completa de ingrijire pentru a se relaxa.
Dupa ce a facut un dus, isi ia crema de corp din unul din dulapioarele din baie si incepe sa isi faca un selfcare complet. Sta asezat pe marginea patului intinzandu-si crema pe corp insa isi aduce aminte de atincerile ferme ale fratelui sau vitreg in urma cu cateva zile cand sa intamplat ce sa intamplat in baie. Mintea lui este departe de linistea din jur.

"Doamne.. trebuie sa-mi scot asta din cap." Isi spune el uitandu-se la reflexia lui din oglinda dulapului sau.

"Trebuie sa fac ceva in privinta asta... Trebuie sa il evit, macar pentru un timp pana imi dau seama ce se intampla cu mine."

Se oprește pentru un moment, ascultandu-si gandurile, incercand sa gaseasca o logica in comportamentul sau. Isi aminteste cum Hyunjin i-a provocat sentimente confuze si... placere ca mai apoi sa simta rusinea crescandu-i si mai mult in corp.

"A fost o greseala. Nu pot sa las asta sa se intample din nou. Trebuie sa fiu puternic si sa-l evit."

Cu o adanca respiratie, Felix isi face un plan mental apoi continua cea ce incepuse mai devreme.

////

Aurora, mama lui Felix, urca sus si intra in camera fiului sau cu intentia de ai lasa un pachet.

Aurora: Felix dragule, ti-a venit comanda de pe shein! Intra ea in camera fara a mai bate la usa.
Aurora: Scuze fiule, am vrut doar sa iti las pachetul asta.
Felix: E in regula mama, lasa-l pe masa, multumesc! Ii zambeste inainte ca mama lui sa plece inchizand usa dupa ea.

Felix se ridica si isi ia pachetul de pe masa apoi desfacandu-l si facandu-si un plan pentru cum sa isi puna decoratiuniile comandate prin camera. Isi morneste muzica pentru mai multa inspiratie si incepe.

Hyunjin pov

Urc sus cu intentia de a ma duce la felix sa ii cer un incarcator dat find ca mie mi s-a stricat.
Il strig cand sunt aproape de camera lui insa aud muzica.

"She said, Careful or you'll lose it"
"But girl, I'm only human"
"And I know there's a blade where your heart is"
"And you know how to use it"

-Bine inteles, fratele meu si Chase Atlantic. Ce poate fi mai incitant de atat? Imi spun in gand apoi dau buzna in camera lui. Momentul in care mi-am dat seama ce vad ma facut sa casc gura de parca mai aveam un pic si asteptam sa-mi intre musca-n gura. Felix era doar intr-o pereche de pantaloni scurti, foarte scurti, incerca sa isi lipeasca o ghirlanda de frunze deasupra patului stand intr-o pozitie care imi permite sa vad o priveliste frumoasa.

Ii multumesc universului ca muzica e data tare si nu ma auzit cand am intrat in camera apoi ma apropi in liniste de felix ca mai apoi sa imi asez mainiile pe talia lui facandu-l sa tresara speriat.

Felix: Doamne ce m-am speriat! Isi pune mana pe inima si se intoarce cu fata la mine, marind ochii imediat dandu-si seama in ce situatie se afla. Se indeparteaza de mine si fuge la birou unde da muzica mai incet si se preface ca alege alte decoratiuni. Ma apropi din nou de el, de data asta, practic, impingandu-mi solduriile pe fundul lui, pozitionandu-mi din nou mainiile pe talia sa.

Din gura lui iasa un geamat subtil cand imi simte erectia.

Hyunjin: Iti place ce simti hm? Spun tachinandu-l.
Felix: Hyunjin, opreste-te. Spune el, rusinea simtindu-se in vocea lui.
Hyunjin: De ce sa ma opresc acum? Nu vrei mai bine sa reproducem scena de acum cateva zile? Ii soptesc la ureche tachinator.
Felix: HYUNJIN!

Aurora: Hyunjin, lasa-ti fratele in pace! Striga mama de jos.

Hyunjin: De data asta ma opresc, dar data vitoare promit ca nu te mai crut.

Spun lovindu-l cu palma peste fund iar apoi plec.

Atractie Interzisa | hyunlixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum