"Hey, sen kiminle konuşuyorsun? Böyle sırıta sırıta? "Jisung'un sorusuyla Minho bakışlarını ona çevirdi.
"Bir arkadaşım... " dedi imayla, Minho tekrar telefonuna dönünce jisung şaşırmıştı.
"Kim bu arkadaş? "
"Ne soru sordun Jisung, birisi işte. "
"Merak etmiştim... " kısık gelen sesle Minho kıyamadı.
"Jungkook." jisung duyduğu isimle gözleri büyüdü, panikle minho'nun telefonuna baktı.
"Üst sınıflardaki Jeon Jungkook mu? Minho üzer o seni. "
"Zaten sen yeterince üzüyorsun. " diye fısıldadı kendi kendine.
"Ne? "
"Boşver, yeterince kırıldım zaten. "
"Yani demeye çalıştığım, onun sevdiği biri var... Ve çok popüler biri, aşar seni. " Minho anlamaz bakışlarını ona çevirdi. "Ne demek aşar? "
"Ne bileyim işte, onun hayatı senin için çok fazla... Barlar, gece klüpleri, farklı insanlar, eski sevgililer falan. "
"Sence ben bunları yapamaz mıyım?" diye çıkıştı.
"Yapabilirsin tabi kii! Ama çok da şenlik şeyler değil. " Minho sinirle telefonunu kapattı, jisung'a arkasını döndü.
"Hey, üzüldün mü? "
"Hayır." akmak üzere olan göz yaşını elinin tersiyle sildi.
"Y-yarın Bayan Choi sınav yapacak, çalışsan iyi edersin. " diyerek üst kata çıktı, odasına. Matematik kitaplarını açıp zaten ezbere bildiği konuyu çalışmaya başladı.
'Aşar onlar seni. '
'Senlik şeyler değil. '
Beyninde yankılanan tek şey bu ikisiydi, anlaşılan bu gece onu bırakmayacaklardı.
"Minho, iyi misin? "
"Ah evet, merak etme. Dediğim gibi sınava çalışsan iyi edersin. "
"Hm, peki... Ben gidiyorum. " Minho ona el salladığında gitmişti, Minho zaten dikkatini vermediği kitaba baktı. Çalışmalıydı, çok çalışmalıydı. En iyisi olmalıydı ki jisung onu sevebilsin.
✮✮✮
"Tanrım... Minho ölü gibi görünüyorsun. " Minho kafasını sıradan kaldırıp arkadaşına baktı.
"Dün gece fazla çalışmış olmalısın, çok sıkıyorsun kendini. " diyerek sırtını okşadı seungmin, bir süre sonra seungmin sırtına iki kez dokununca hocanın geldiğini anlayıp sırasından kalktı.
"Zaman kaybetmeden başlıyoruz sınava, performanslarınızı buna göre vereceğim. "
Yaşlı kadın bir sınıfa baktı, bir şeylerden memnun olmamıştı.
"Jeongin, jisung'la yer değiştir. " jeongin, minho'nun yanından kalkıp en arkaya gitti. Jisung ise en öne yani minho'nun yanına oturdu.
"Kağıdını alan başlasın! " dedi kadın, Minho kağıdı alır almaz çözmeye başladı. İlk soruyu çözmüştü, kolaydı. İkinci soruya geçti.
Ah bunu hatırlıyorum! Denklemi kurup bitireceğim, jisung bir şeyleri siliyor... Çözemiyor mu? Yanlış yazıyor! Hayır yanlış yapacak.
"Lee Minho, kağıdını ver! " Minho birden önünden alınan kağıtla dondu kaldı.
"B-Bayan Choi, ben bir şey yapmadım. " dedi gözleri dolarken. Bitmişti, tamamen bitmişti şuan.
"Seni kopya çekerken yakaladım Minho. " dedi kadın, Minho gözlerinden dökülen yaşlarla yalvardı.