1.1

131 11 3
                                    

A No Control nekem egy NEM.
Harry Styles

A No Control úgy hirdeti magát, mint egy szórakoztató, biztonságos, szabad szerelmi klub a közösségen belüli emberek számára. Leírhatatlanul ül egy más bárokkal és éttermekkel szegélyezett utca sarkán. Illik a környék éjszakai életébe, és mióta beköltöztem a városba, már nagyon vártam, hogy meglátogassam, és magam is kipróbáljam a helyet. Csak jókat hallottam a klubról. A három emeleten (az alagsorral együtt négy) számos helyiséget lehet felfedezni, és játszani bennük, köztük egy meztelen táncparkettet, egy felfüggesztéses játékra kialakított szobát, két szabad szerelmi orgiaszobát, tíz privát szobát, amelyek különféle játékokkal vannak felszerelve, és persze az alagsort, amely egy hagyományosabb börtön, amely öt különálló szobából épül fel. Minden szobát előre le lehet foglalni a weboldalukon, vagy megkockáztathatod, hogy ott találkozol valakivel, akivel játszhatsz, és tovább lépsz.

Amikor belépsz a klubba, a szokásos bárterülettel találkozol, nagyon szolid, így az alkalmi vagy nem tudatos emberek isznak egy italt anélkül, hogy ki lennének téve a komolyabb játéknak, amely a többi emeleten zajlik. A bárban alkoholt szolgálnak fel, de ha italt rendelsz, kapsz egy piros karszalagot, amely megtiltja a hozzáférést a többi emeletre, így számomra ez csak víz volt. És itt jött az első bökkenő.

A csapos az estére, egy csinos nő, aki sztereotipikus és hagyományos domina-ruhát viselt, sietve adta át a rendelésemet, és figyelmen kívül hagyott egy másik vendéget, aki újratöltésért jött, mielőtt eltűnt. Elismerem, hogy a kedd este nem volt a legjobb választásom, de elfoglalt voltam. A bár területén csak néhány ember volt, a legtöbbjük nem viselt karszalagot, és beöltöztek, így tudtam, hogy ők is játszani fognak, de már párban voltak. A pultos eltűnésének talán köze lehetett ahhoz, hogy azt hitte, nem fogunk mást rendelni, amit kicsit szakszerűtlennek találtam, mert én személy szerint nagyon szeretem a hidratáltságot, de hagytam, és felmentem az emeletre.

Mielőtt felmentem volna az emeletre, kaptam egy saját karszalagot, hogy jelezzem a kapcsolati státuszomat és az esti preferenciáimat. A karszalagok világítottak a sötétben, ami egy szép húzás, amit mindig értékelek, mert valakinek a csuklójára hunyorogni nem éppen a legszexibb dolog a világon.

Az emeleti bárban - olvasd: Meztelen Tánctér - néhány emberrel több volt. Sötét volt, a mennyezetről üres ketrecek lógtak le, és olyan fejdobogtató zene szólt, amit tényleg élveztem. Az emberek láthatóan jól érezték magukat. A bárban odafent csak alkoholmentes italokat szolgáltak fel, és a csapostól - aki sokkal barátságosabb volt - megtudtam, hogy hétvégén a ketrecekben táncosok vannak, és arra használják őket, hogy az embereket összepárosítsák.

Néhány kör tánc után átmentem a nyilvános játszószobába, de csak néhány percet töltöttem ott, amikor rájöttem, hogy az ígért biztonsági őr nincs ott. Még mindig játszott egy csapat ember, és úgy tűnt, hogy jól érzik magukat, de a No Control egyik legnagyobb előnye, hogy mindig van ott valaki, aki biztosítja, hogy a nyilvános szobákban a játék biztonságos legyen. És ezt ott nem láttam.

Lementem a privát szobákba, remélve, hogy találok valakit, akit megkérdezhetek erről, és belefutottam egy másik alkalmazottba. Egy pólót viselt, amelyen az állt, hogy biztonsági őr, és feltettem neki néhány kérdést, de úgy tűnt, nem érti, mit mondok, vagy hogy mik az aggályaim. Leginkább csak nevetett rajtam, és azt mondta, hogy minden rendben van. Alkoholszagot is éreztem a leheletén, ami azonnal piros zászló volt számomra, és nem éreztem magam biztonságban, ahhoz hogy visszamenjek a fő bárokba, és megpróbáljak felszedni valakit.

Tudom, hogy ez valószínűleg egy népszerűtlen vélemény és felülvizsgálatot kíván, mert csak nagyszerű dolgokat hallottam az emberektől, akik korábban a No Controlba mentek, de eddig nem tudom ajánlani senkinek. Bár a létesítmény szép, az ott dolgozó emberek nem úgy tűnik, hogy törődnek az ügyfelek jólétével, és nem érzem magam biztonságban, ha bármilyen minőségben odamegyek. Azt hiszem, ha legközelebb játszani akarok, akkor vissza kell utaznom Londonba, vagy sajnos talán Liverpoolba. Ha muszáj.

Salt and the Appetite - L.S. Magyar fordításTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang