" Kusura bakma karıcım daha fazla dayanamayacağım. "
Üç katı koşarak çıktı ve yatak odasını tekmeleyerek açtı.
Laren yere indiğinde etrafa baktı. Burası çok büyüktü ve iki birbiriyle uyumlu koltuk takımı iki geniş pencerenin önüne konmuştu. Yatak dört kişiyi rahatlıkla kaldırırdı.
Makyaj masasının yeni konulduğu belliydi. İki duvar boylu boyunca ayna ile kaplıydı.
" Bak biraz kaydırırsan açılır ve giysi odasına geçersin. Tüm giysilerin burada. Şu tarafa itersen banyo ve jakuzi var. Dominic odayı tanıtırken bir patlama duyan Laren yerinden sıçradı
Yüzünü Dominic'e döndüğünde elindeki şampanya şişesini gördü.
" Soyun, bakire fahişem, sonra şu koltuğa bacaklarını ayırıp otur şampanya içip evliliğimizi kutlayacağız."
Sırtındaki düğmeleri açmak için uğraşmadı ve eliyle ayırarak patlattı, gelinliğini çıkarttı.
Jartiyer, yarım file çorap ve ayakkabıları ile Dominic'in söylediğini yaptı.
" Ayakkabılar kalsın."
Koltuğun kollarına bacaklarını koyarak oturdu ve yine ıslanmaya başladı.
Şimdi kocasına pornografik bir görünüm sunuyordu. Dominic yanına yanaşıp, göğüs uçlarına pırlantalı kıskaçları taktı. Karşısına geçip diğer koltuğa oturdu.
" Çok iştah açıcı ve seksi görünüyorsun. Kıskaçlarını beğendin mi?"
Laren ona bakıp güldü, "Harikalar. Beni şımartıyorsunuz Lordum."
Şampanyayı göğüslerinin arasından akıtıp aşağı kadar, yaladı. Sonra kadehlere doldurup Laren'a uzattı.
" Verdiğimiz sözleri tutmaya."
Şişe bitene kadar Laren kadehten, Dominic, onun göğüslerinin arasından içti.
" Dizlerinin üzerinde yatağa yat. Kıçını dışarı çıkart ve bacaklarını aç."
Laren, beklentiyle denileni yaptı. Dominic sadece üzerini ve ayakkabılarını çıkarttı.
" Ağzını aç." Açtı ve içine büyük bir lokma çikolatayı tıktı.
" Ben işimi bitirene kadar bunu ağzında erit ve em. Yarından sonra her şey daha eğlenceli olacak."
Laren, yavaştan titremeye başladı, şampanyanın verdiği rahatlık da ona yardımcı olmadı.
Kıçına gelen şaplaklar ona her şeyi unutturdu. Sadece kıçının acısına konsantre oldu.
Dominic, her şaplaktan sonra altındakileri de çıkartıp çıplak kaldı. Larene tekrar şiddetli bir şaplak atıp arkasına geçip, sikini onun girişine dayandı.
Laren, beklenti içindeydi ve titriyordu. Dominic arkasından sarıldı ve parmağını Laren'in ağzına sokup, emretti.
" Em."
Laren, hemen emmeye başladı uykusu gelmişti ve gevşemişti. Dominic tek seferde haber vermeden o parmağa konsantre olduğunda içine daldı.
Parmağını ağzından çekip, kıçının iki yanından sertçe kavradı.
Laren uzun bir çığlık attı.
" Bitti, biraz sonra devam edeceğim."
Larenin içi parçalanmış gibi acıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."