Voorwoord

70 3 2
                                    

Dit boek is gemaakt geworden in een moeilijke periode van mijn leven. Sommige situaties zullen net als in mijn eerste boek autobiografisch zijn, om de verwerking van specifieke gebeurtenissen in mijn leven te kunnen relativeren.

De namen van de karakters zijn fictief en kunnen niet op de één of andere manier aan waarheidsgetrouwe vergelijkbare situaties worden gelinkt.

Het verhaal:

Veel mensen op de wereld hebben een bijzondere gave. De een is telepathisch, de ander helderziend. De hoofdrolspeler uit dit verhaal Steven is heldervoelend. Hij heeft het prachtige vermogen om door middel van aanraking te kunnen aanvoelen wat mensen denken of voelen. Tot nu toe is de gave een zegen geweest, het heeft hem zelfs zijn eerste vriendinnetje opgeleverd. Echter als hij letterlijk in aanraking komt met de verkeerde mensen brengt dit Steven in grote problemen.

Midden in de nacht kwam dit idee voor een volgend boek in me op. Eerst zal ik echter mijn eerste boek Insomnia afmaken.

Jullie zijn nog niet van me af....


Evan Stols 11-07-2015 om 05.22 uur

Someday everything will all make perfect sence.

So for now laugh at the confusion, smilethrough the tears,

And keep reminding yourself that everything happens for a reason! ! ( http://quotezu.com/engelse-spreuken-en-citaten.htm)


ClairsentienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu