Shadow ağır adımlarla odaya doğru ilerledi, ve kapıyı açıp sandalyedeki kirpiye baktı. Daha sonra sakinlikle babasına döndü, babası öfkeliydi bu belliydi.
Shadow: baba? Bu da kim?
Babası derin bir nefes aldı ve sandalyedeki kirpiye baktı.
Max: Hani benim şirketinde olan ortağımı hatırlıyor musun?
Shadow kafasını salladı ve onu onayladı
Max: onun oğlu işte, kendisi bütün borçları benim başıma bırakıp kaçtığı için!
Shadow herhangi bir tepki göstermişti ama babasının öfkesini anlıyordu çünkü borçlar baya birikmişti. Shadow bütün dikkatini küçük kirpiye verdi.
Shadow: anlıyorum seni merak etme, halledersin sen
Babası gülümsedi ve elini shadow'un omuzuna koydu ve omuzunu sıktı
Max: benim işlerim çok biliyorsun, o yüzden onunla sen ilgilen tamam mı?
Shadow sakinlikle kafasını salladı ve onu onayladı. Babası gülümsedi ve kapıdan dışarı çıktı, shadow sandalyedeki kirpiye alayla gülümseyerek baktı ve köşedeki sandalyeyi alıp küçük kirpinin karşısına bacaklarını açarak oturdu
Sonic'in gözleri ilk önce shadow'un bacaklarına sonra ise yüzüne çıktı. Gözlerini devirdi ve shadow'a tekrar baktı, shadow aynı alayla bakıyordu. Sonic sinirle baktı ve yerinde hareketlendi.
Shadow: sakin ol minik şey, seni öldürmicem merak etme
Shadow minik kirpiyi dikkatle süzdü, erkek olmasına rağmen vücudu harika dercede güzeldi. Shadow diliyle dudağını yalamadan edemedi. Sonic bunu görünce korktu çünkü daha önce vücudu çok güzel diye ona saldıran çok kişi olmuştu.
Shadow onun korkusunu fark edip gözlerini çekti vücudundan ve sigara çıkarıp yaktı. Sonic hala iplerden kurtulmaya çalışıyordu, ama nafile o kadar sıkı bağlanmıştı ki, vücudunda izler kalıcak cinstendi.
Shadow minik kirpiye tekrardan baktığında onun ağladığını gördü ve kaşlarını çattı. Ağaya kalkıp sigarasını dışarıya attı ve sonic'e doğru ilerledi, kirpinin korkusu çoğaldı ve gözlerini kapattı. Shadow eğilip ellerini sandalyenin kollarına yasladı, ve bir elini kirpinin çenesine koydu.
Kirpi korkuyla titremeye başladı, shadow ise sakinlikle çenesini okşadı bu kirpi gerçekten de çok güzeldi. Eğer ki babası bu kirpiyi kaçırmadaydı belki de bu güzelliği kaybedicekdi....
Evet, o kirpiyi kendisine ait yapmak için elinden geleni yapıcaktı. Bu kesin ve netti.
Sonic yavaşça gözlerini araladı ve shadow'un gözlerine baktı, ateş gibi olan gözlerine baka kaldı. Shadow sırıtıp yavaş ve acıtmadan ağzındaki bandı çıkardı. Sonic şaşırmıştı çünkü shadow'un babası ve çalışanlar ona bu şekilde davranmıyordu.
Sonic ağzı açıldığı an derin bir nefes çekti içine, shadow'un gözleri bu güzel kirpinin dudaklarındaydı. Sonic içten içe babasını ve annesini özlediğini fark etti.
Sonic: babam... Onlara bir şey yapıcak mısınız?
Sesi inceydi ve korkmuştu, shadow sırıtıp baş parmağıyla minik kirpinin dudaklarını okşadı....
Shadow: onlara zarar gelmesini ister misin?
Minik kirpi korkuyla kafasını hayır anlamında salladı.
Shadow: güzel... O zaman dediklerinizi yapıcaksın
Sonic bıkkın bir şekilde onayladı onu, evet bıkmıştı. Çünkü bu ilk kaçırılışı değildi, hepsinde babası gelip onu kurtarmıştı.
Babası sonicş çok sever ve ona özenle bakardı, sonic'in bir de abisi vardı; scourge. Scourge, biraz yapılı vücudu olan kızların gözdesiydi ve aynı zamanda kardeşinin her şekilde yardımına koşardı. Babası gibi olmasada onu koruyup kollardı. Bu nedenle Sonic abisini kendinden çok severdi.
Shadow yavaşça kirpiden ayrıldı ve karşısına geçip oturdu, minik kirpi iplerden çok rahatsız olmuştu. Yüzünü buruşturdu ve shadow'a baktı.
Sonic: Sizden bir şey rica etsem?
Shadow kaşlarını kaldırıp kirpiye baktı, fazla mı nazikti bu kirpi?
Shadow: söyle bakalım...
Sonic'in aksine bu kirpinin sesi çok kalındı ve sonic'in çok hoşuna gitmişti onun sesi..
Sonic: Şu ipleri birazcık açsanız, yani bağlayın bir şey demiyorum, diyemem zaten de fazla sıkı bağlanmışlar. Benim vücudum hassastır, anında morarır... Lütfen? Hm...
Shadow onun bu şekilde konuşmasına dayanamadı sonic'e doğru adımlayıp diz çöktü ve ipleri açmaya başladı, gerçektende morarmıştı. Eğer bu kadar kolay morarıyorsa birisiyle şeviştiğinde vücudu görülmeye değerdi...
Shadow düşüncelerinden ayrılıp, ipleri çözdü. Ve ayağa kalkıp kirpiyi kaldırdı, Sonic ne yapıcağını merakla izlerken shadow onu köşedeki yatağa yönlerdirdi bu yatağı yeni fark etmişti. Tüm vücudunu tekrardan korku saldı, acaba ne yapıcaktı ona? Ya diğerleri gibi vücudunu isterse oda? Kimseye güvenmiyordu Sonic, yaşadıklarından sonra...
Shadow onu yatağa oturttu ve oda yanına oturdu, kirpiye baktığında korktuğunu gördü. Ve gene kaşlarını çattı.
Shadow: Neden korkuyorsun?
Sonic korkuyla nefes aldı ve yere baktı
Sonic: b-bana zarar vericek misiniz? Nolursunuz vermeyin işkence çektirin ama bana dokunmayın lütfen...
Shadow bu kirpinin niyetini şimdi anlamıştı, sırıttı ve yaklaştı.
Shadow: Sana zarar vermicez, tabi baban gelip borcu öderse ödemez ise...
Gözlerini vucudunda dolaştırdı. O kirpinin korkmasını istiyordu ve tam da istediği oldu kirpi korkuyla geri çekildi.
Sonic: a-anladım...
Shadow tekrar sırıtıp kirpiyi altına yatırdı, ve üzerine doğru eğildi.
Shadow: sana zarar vermem, ve sen istemeden de hiç bir şey yapmıcam. Ama en sonunda benim olacaksın...
~~~
Herkese merhaba bayanlar baylarrrr, gösteri şimdi başlar!
Dayanamadım döndüm tabi watty açılırsa daha da güzel olucak herşey umarım açılır iki hesaptan da kitap yazmak zor fakat yapıcam, sonadowu bırakasım gelmedi
Siz şimdi niye bi öyle bir böylesin diceksiniz ama karar veremiyorum bir türlü bu da benim huyum napalım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla Ölüm
Teen Fiction"Bana zarar veriyorsun..." "Seni koruyorum" "Beni öldürüyorsun..." "Seni seviyorum" Kafasını salladı "Senin sevgin beni öldürüyor... Senin aşkın beni öldürüyor shad, sen beni severek öldürüyorsun..."