Sonic sevinçle abisinin yanına ilerledi ve ona sarılıp yanağından öptü, abisi ise anında gülümsedi.
Sonic: çıkabilirim değil mi abi?
Abisi nefesini verdi, hala shadow'a güvenmiyordu
Sonic: abi ya.. hem marcusta yanımda olucak
Scourge: o şerefsize dikkat et Sonic
Sonic: abi ya! Düzgün konuş!
Abisi kafasını hayır manasında salladı ve marcusa döndü
Scourge: bana bak o şerefsizi sonic'in yanına bile yaklaştırmıcaksın, anladın mı beni?
Halbuki geçen gece öpüşmüşlerdi diye söylendi içinden Marcus, ve kafasını onaylarcasına salladı. Sonic onun koluna girdi ve evden çıktı mutlulukla, scourge arkasından bakarken babası geldi ve omuzunu patpatladı.
Michael: merak etme hiçbir şey yapamaz sonic'e, babana güven sen. Tanıyorum onları
Scourge nefesini verdi
Scourge: sana güvenim tam baba, ama o şerefsize değil
Babası güldü ve bahçeye çıktılar
★★★
Sonic arabada telefondayken kapı açıldı ve içeri shadow girdi. Sonic ona bakmadı, çünkü evet hatırlıyordu.
Marcus şoföre sürmesini söyleyince sahile doğru sürdü şoför, shadow sonic'e bakıyordu ama Sonic ona ve ondan tarafa bakmıyordu. Shadow güldü ve önüne döndü.
Onun neden güldüğünü anlamayan Sonic ise ona baktı ve kaşlarını çattı.
Sonic: neye gülüyorsun sen?
Shadow sırıtarak ona baktı
Shadow: bakacağını bilseydim daha önceden gülerdim..
Sonic gülerek önüne döndü ve tekrara ona baktı
Sonic: delisin sen
Shadow sırıtmaya devam etti ve ona yaklaştı
Shadow: ama sana..
Sonic kıkırdadı ve marcusa baktı, onlara bakıyordu ve kaşları çatıktı.
Marcus: mesafe..
Shadow ona baktı
Shadow: sanane lan? İşine baksana
Marcus sırıttı, onun görevi buydu zaten.
Marcus: benim görevim bu zaten beyefendi.
Shadow küfürler etti ona ve istemeyerek geri çekildi ve sonic'e baktı. Dudaklarını bükmüş yalan bir üzüntüyle ona bakıyordu, shadow derin nefes aldı ve önüne döndü.
Sahile geldiklerinde Sonic shadow'a baktı, shadow onu gözleriyle onaylayınca marcusa baktı.
Sonic: Marcus siz iki dakika dışarı çıksanıza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla Ölüm
Jugendliteratur"Bana zarar veriyorsun..." "Seni koruyorum" "Beni öldürüyorsun..." "Seni seviyorum" Kafasını salladı "Senin sevgin beni öldürüyor... Senin aşkın beni öldürüyor shad, sen beni severek öldürüyorsun..."