Sonic yatağında oturmuş, marcusa sarılıyordu, ve ağlıyordu.
Marcus onun başını öptü ve ona baktı
Marcus: sonicim... Canım, güzelim yapma be.. onun için değmez, ağlama artık...
Sonic marcusa sarılmış ağlıyordu... Kalktı ve marcusa bakıp gülümsedi
Sonic: tamam... İyiyim ben
Marcus gülümseyip elini onun yanağına koydu, ve yanağını okşadı
Marcus: hadi kahvaltıya, güya buraya seni uyandırmaya geldim abin beni mahvedicek kalk
Sonic güldü ve kalkıp beraber kahvaltıya gittiler
★★★
Mephiles kaşlarını çatmış önündeki dosyalarla ilgileniyordu, silver ise kapıyı çaldı ve içeri girdi.
Evet, silver arkadaşının abisine çalışıyordu ve hiç iyi anlaşmıyorlardı. Çünkü, mephiles kendini beğenmiş ve ona emirler yağdıran biriydi onun gözünde...
Ama gerçekte değil....
Çünkü mephiles kendini biliyordu ve duyguları karmaşıktı, fakat o kızla evlenmesi gerekiyordu. Ama onun kalbi bambaşkaydı, ofladı düşüncelerden öylesine bıkmıştı ki...
Silver karşısına geçti ve ona baktı mephiles ise kafasını geriye doğru attı, ve rahatlamaya çalıştı, ama kendini kasıyordu.
Mephiles: rahatlamak için bildiğin bir teknik varmı silver?
Silver düşündü
Silver: masaj iyi gelebilir..
Mephiles ona baktı yoğun gözlerle, bu aralar hep öyle bakıyordu
Mephiles: bana yapabilir misin?
Silver onun bu nazikliğine çok şaşırmıştı, ama kendine gelip onun sandalyesinin arkasına geçti ve ona masaj yapmaya başladı.
Mephiles gülümseyerek ve gelen rahatlamaya birlikte gözlerini yumdu ve kafasını arkaya attı. Silver çok şaşırıyordu, bu adama ne olmuştu böyle? Neden bu kadar nazikti ki?
Mephiles masaj bitene kadar ona bakmamıştı ama sonda gözünü açtı ve silvera baktı, kafası arkaya doğru eğik olduğu için silverla tam karşı karşıyaydı.
Silver durdu ve ona baktı, mephiles doğruldu ona doğru döndü yaklaştı ona, silver ise içten içe gitmek istiyordu fakat bi yanıda burda onunla beraber olmak istiyordu.
Mephiles: gitmek istiyor musun gümüş mücevher?
Silvera söylediği lakap ile silver güldü ve yaklaştı
Silver: bence başka bi lakap bulabilirsiniz bana...
Mephiles sırıttı, evet duygularından emindi artık... Silverı çekti ve ona sarıldı, kafası onun karnına yaslamıştı, kollarını ise beline dolamıştı. Silver şaşkınlıkla bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla Ölüm
Teen Fiction"Bana zarar veriyorsun..." "Seni koruyorum" "Beni öldürüyorsun..." "Seni seviyorum" Kafasını salladı "Senin sevgin beni öldürüyor... Senin aşkın beni öldürüyor shad, sen beni severek öldürüyorsun..."