Sonic abisine yalvarıyordu ama nafile abisi onu duymazdan geliyordu.
Sonic sinirle abisine bağırdığında abisi anında öfkeli gözleriyle ona baktığında masaya doğru eğildi
Sonic: ben oyuncak değilim! İstediğimi yaparım! Bundan sonrada sana sorucak da değilim abi!
Abisi bu tavrına karşı kaşlarını kaldırdı ve ona yaklaştı. Sonic hala aynı öfkeyle bakıyordu, abisi derin nefes alıp nazik bir şekilde konuşmaya çalıştı onunla
Scourge: Sonic, güzelim bak sakin olmaya çalışıyorum
Abisi tane tane konuştuğunda Sonic kaşlarını çatmıştı
Sonic: abi sadece arkadaşlarımla bara gidicem, korumada benimle olucak ayrıca sarhoş olmıcam! Abartma yani!
Evet, abisi sonic'in bara gitmesine izin vermiyordu. Sonic ise sürekli olarak ısrar ediyordu çünkü arkadaşlarına söz vermişti. Onlarla bahse bile girmişti bir kızı etkileyip o kızla dans edeceğine dair ve şimdi abisi ona gitmeyeceğini mi söylüyordu?
Abisi derin nefes aldı ve ayaklanıp elleriyle sonic'in yüzünü tuttu.
Scourge: güzelim, abicim... Yapma bak, sözümü dinle sakin olamıyorum. Zorlama bence
Sonic abisinin ellerini çekti yüzünden ve sinirle bakmaya devam etti
Sonic: peki abi! Ama gideceğimi bil
İşte şimdi scourge dayanamıyordu artık, bu son damlaydı
Scourge: burdan çık ve lanet yere siktir git o zaman sonic!!
Sonic: peki abi!!
Sonic sinirle çıktı odadan, ve hazırlanmak için öfkeyle odasına gitti.
★★★
Shadow sakince elindeki kahvesini içerken mephiles ona doğru ilerledi ve yanına oturdu sakince kahve içip kitap okuyan ikizine baktı.
Mephiles: içimden bir ses bu akşam evde olmucağını söylüyor kardeşim..
Shadow elindeki kitabı kapattı ve kehvesinin son yudumlarını yutup ikizine baktı.
Shadow: o ses doğru söylemiş o zaman kardeşim
Mephiles kaşlarını çatarak baktı, kardeşi bir şeyler yapıcaktı. Tanıyordu onu çünkü biliyordu. Shadow da mephiles gibi sakin bir kişiliği vardı fakat bu ikizler arasındaki tek fark mephiles'in öfke kontrolü yoktu. Ve bu büyük sorundu.
Mephiles: bir şey yapıcaksın sen, ne yapıcaksın gene? Saçma sapan işlere girişme shadow
Mephiles shadow'a göre daha neşeli bir tipti fakat mephiles babası ne isterse onu yapardı, sırf babası istedi diye bir kızla sevgiliydi. Ve shadow bunun için ona kızıyordu ama nafile dinlemiyordu kardeşi onu.
Shadow: bana akıl verme mep.Mephiles: sende akıllı şeyler yap shad. Vermek zorunda kalmıyım bende
Shadow derin bi nefes verdi ve ayaklandı. Babasının mephilesi ondan üstün gördüğünü biliyordu. Babası her ne kadar belli etmek istemese de shadow anlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla Ölüm
Novela Juvenil"Bana zarar veriyorsun..." "Seni koruyorum" "Beni öldürüyorsun..." "Seni seviyorum" Kafasını salladı "Senin sevgin beni öldürüyor... Senin aşkın beni öldürüyor shad, sen beni severek öldürüyorsun..."