11

28 7 33
                                    

İyi okumalarrrr

★★★

Sonic yerde oturup kediyi kucağına almıştı, marcusa ve Marcus'u pataklayan shadow'u izliyordu.

Evet shadow onları takip etmişti, sonic'in birkaç dakika önce attığı canlı konum sayesindeydi.

Sonic arkasına yaslanıp kedinin başını okşadı, kedi mırıltılar içinde rahatlıyordu.
Sonic ayaklandı ve shadow'un yanına geçip elini onun omuzuna koydu. Koyduğu an shadow'un eli havada kaldı, ve sonic'e baktı.

Sonic geri çekilmesini gözleriyle söyleyince ikiletmeden geri çekildi. Ve ikili marcusa baktı. Sonic sırıtıyordu, hemde psikopatça sırıtıyordu...

Sonic: sen ne olucağını sandın ki? Ha? Beni öldüreceğini, sonra tecavüz edip kenara atıcağını filan mı?

Kahkaha attı, Marcus ise şaşkınlıkla bakıyordu... Nasıl olmuştu bunlar? Sonic saftı hani? Nerden anlamıştı ki?

Marcus: sen- sen nasıl?

Sonic bir kahkaha daha attı

Sonic: salak şey seni...

Flashback

Shadow: sen.. nerden- neyse sormuyorum... Ben babamla aram bozukken kendi paramı kazanıyordum ve buda kanunla olan bir iş değildi tabiki, masum olmayan; tecavüz, taciz, dolandırıcı, karısını aldatan vesaire şefersizleri öldürüyordum ve işimi severek yapıyordum, Marcus'u ordan tanırım mandalina hastası bir şerefsiz vardı. Ona çalışırdık ve onla aramız gayet iyidi ama ben bıraktım işi, ve sanırım Sonic, o işine devam ediyor... Son görevi ise sensin...

Sonic şaşkınlıkla baktı, ve iç çekti

Sonic: beni kandırıyor... Belki de öldürmek istiyor...

Shadow iç çekerek ona baktı ve yanağını okşadı

Shadow: ben seni korucam güzelim..

Sonic kıkırdayıp ona baktı

Sonic: hayır shads, bi planım var...

Shadowun kaşları kalkmıştı şaşkınlıktan

Shadow: buyur bakalım

Sonic: şimdi bu Marcus muhtemelen beni öldürmeye çalışıcak, ve bizi ayırmaya çalışıcak. Bizde ayrılıcaz

Shadow şaşkınlıkla baktı

Shadow: nasıl?! Ne demek ayrılıcaz güzelim? Delirtme adamı...

Sonic: öyleymiş gibi davranıcaz shadow, mecburuz. Ondan sonra bu benimle takılıcak, bana yaklaşıcak bende bunlara katlanıcam. Bir gün onunla şuna parka gidicem muhtemelen o bunu kullanıcak ve beni öldürmek istediği yere götürücek. Orda ben sana bir şekilde canlı konum atıcam, bir şekilde gel ama sessiz bir şekilde... Sonrasına da o zaman bakarız

Aşkla ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin