12 (+18)

38 6 46
                                    


Dikkat!! +18 bulunur ona göre okuyunuz!!

Şarkıyla dinlemeniz önemle rica bulunur

İyi okumalar,)

★★★

Sonic gözlerini shadow'a dikti, shadow ise onun dudaklarına bakıyordu... Ve dayanamayıp sonic'e yapıştı.

Sonic kollarını boynuna doladı ve karşılığı anında verdi, bu shadow için yeterli bir cevaptı.

Onu kucağına aldı ve yatağa uzandırıp üstüne çıktı, sonic'in üstünü yırtarcasına çıkardı ve onu süzdü beğeniyle...

Sonic her ne kadar utansa da, geri çekilmedi, ve shadow'un üstünü çıkardı. Onun kaslarına bakınca shadow sırıttı...

Sonicin üzerine eğildi, ve nefesini onun boynuna verdi

Shadow: bu anı ne kadar çok beklediğimi bir bilsen...

Sonic elini onun ensesine yerleştirdi ve kendine bastırdı...

Sonic: daha fazla bekleme o zaman...

Beklemedi..

Sonicin altını da çıkardı ve onu yalayıp emmeye başladı, Sonic onun karşısında sadece boxerla duruyordu.

Sonicin boynunu emmeye başladı, ısırdığında sonic'in tatlı iniltisini duydu..

Siktir...

Bu çok güzeldi...

Bir daha, ve bir daha derken kalkıp sonic'e baktı, ve eli yavaşça boxera gitti...

Yavaşça çıkardı, ve oraya doğru eğildi...

Sonic anladığında onu durdurmaya çalışmadı, aksine hızlı olması için ona yer açtı...

Shadow ilk önce bacak içini yemeye başladı sonic'in, Sonic her iniltisinde aynı şeyi tekrarlıyordu...

Sonicin küçük deliğine yöneldi, ve öpmeye başladığı an Sonic büyükçe inledi

Sonic: siktir...

Shadow kafasını kaldırıp ona baktı

Shadow: yatakta ağzın kirliymiş güzelim...

Sonic yutkundu, shadow şuan aşırrı derecede yakışıklıydı....

Sonic: devam et...

Shadow sırıttı ve gene eğilip sonic'in deliğini yemeye başladı.

Sonic ise bağırarak inliyordu...

Shadow onun inlemesine bağımlı olmuştu, sesi kısılana kadar onunla yapmak istiyordu...

Çok daha sert olmak, onu en derinlerine kadar hissetsin istiyordu...

Deliği iyice yedikten sonra kalktı ve sonic'e baktı kan kırmızısı gözleriyle, sonicten onay alınca sonic'in elleri onun pantolonuna gitti

Shadow ise kalkıp çamaşırıyla çıkardı anında, beklemeye tahammülü yoktu artık, aletini deliğe konumladı ve sonic'e eğilip dudağına yapıştı.

Ve yavaşça içine girdi...

Sonic bağırarak inleyince boynunu öpmeye başladı, acısını hafifletmek için aletinin tamamını sokunca Sonic eliyle onun omuzunu sıktı ve tırnağını batırdı...

Aşkla ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin