4

79 11 10
                                    

İyi okumalarrrr

★★★

Scourge sonici fazlasıyla koruyordu, bu işi biraz abartmıştı.

Sonic'in o yaşadığı olaydan sonra minik kirpiyi asla yanlız bırakmıyordu. Sonic kendinden emin bir tavırla abisinin odasına gittiğinde telefonla konuştuğunu fark etti. Abisi dönüp ona baktı ve gülümsedi.

Telefonla konuşmayı bitirip kardeşine dönüdü ve onu kolları arasına aldı.

Scourge: hayırdır Sonic bey?

Abisi bile anlamıştı bir şey isteyeceğini...

Sonic: senden bir şey isticem ben

Abisi alayla güldü ve sonicin burnunu iki parmağı arasında sıkıştırdı

Scourge: iste bakalım

Sonic: ben...arkadaşlarımla buluşucam da

Scourge: ee? Korumalarda beraber git işte?

Sonic ofladı bunu istemiyordu ve abisi onu anlamıyordu

Sonic: beni anlamıyorsun abi, korumalar beni sıkıyor onları istemiyorum.... Tek gitsem?

Scourge kaşlarını çattı ve ona baktı

Scourge: sana bir şey mi yaptılar?

Sonic aceleyle kafasını salladı

Sonic: tabiki hayır abi, öyle bir şey yok olamaz da zaten
Scourge: o zaman sorun ne güzelim?

Sonic derin bir nefes bıraktı dışarıya..

Sonic: sence de biraz fazla abartmıyor musun abi? Yani tamam bu olan bir şey artık ama ben korumaları istemiyorum hep etrafımda dolaşıyorlar. Rahatsız oluyorum, Marcus benle gelse sadece onunla gitsem?

Scourge kafasını salladı ve onu onayladı. Kardeşinin rahatsız olduğu bir şeyi yapmak istemiyordu ama bir yandan da içi hiç rahat değildi

Scourge: olur ama sonic, güzelim bak babamın bir sürü düşmanı var...biliyorsun bunu. Sende bizim göz bebeğimizsin güzelim, seni elbette öldürmek isteyenler olucak ve bende seni korumaya çalışıyorum işte anla beni o herifle git ama içim hiç rahat değil söyleyeyim sana

Sonic bunları duyunca abisine sarıldı

Sonic: merak etme abi ben iyiyim, hem onunda beni en iyi şekilde koruyacağına eminim beni dilediğin zaman ara, konuşalım için rahat olsun tamam mı?

Scourge kafasını salladı ve Sonic onun yanağını öpüp odasına gitti tişörtle şort giyip çıktı arabasına doğru ilerlerken marcusta onunla gidiyordu. Sonic dönüp eve baktığında abisini camda gördü, ona öpücük attı neşeli bir şekilde ve arabaya bindi marcusta sonic'in yanına bindiğinde şöför evin bahçesinden çıktı ve kafeye doğru ilerledi.

Marcus sonic'in hem özel koruması hemde yakın arkadaşıydı, abisi sonic'e her ne kadar onunla arkadaş olmaması gerektiğini söylesede bu ikili iyi anlaşıyordu ve Marcus elinden geldiğince sonici korumaya çalışıyordu.

Kafeye vardıklarında Sonicle Marcus indi, Marcus şöföre bir şeyler söyleyip sonic'in yanına geldi ve önden gitmesi için kollarını ileriye uzattığında Sonic kıkırdadı ve içeri geçti.

Sonic: uzun zaman oldu konuşmayalı değilmi Marcus?

Marcus kafasını salladı ve onu onayladı. Marcus sadece sonic'in yanında konuşuyordu, başka hiç kimse onun konuştuğunu göremezdi, bu sonic'e özeldi çünkü...

Aşkla ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin