Adrien Agreste
Ağrıyan başım ile yavaşça yattığın yerden doğruldum ve kendi yatağıma baktım. Chloé hala uyuyordu.
Chloé ile geç saatlere kadar oturduk ve sohbet etmiştik. Saat fazla geç olduğunda Chloé burda kalmak istediğini belirtmişti ve bende ona yatağımı vermiştim.
Rahatsız edici koltukta uyumak zorunda kalmış olsam da güzel olan bir şey vardı. Luka'nın kokusunun olduğu gömlek ile uyumuştum. Hayatımda en rahatsız yerde geçirdiğim en güzel uykuydu.
Chloé rahatsız edici mırıldanmaları ile yataktan kalktı.
"Bu yatak ne kadar da rahatsız ediciydi öyle ya?"
"O en konforlu yatak Chloé."
"Benim yatağım daha konforlu."
"Senin yatağının şuan burda olmaması ne üzücü değil mi Chloé."
Chloé cevap vermedi. Yavaş adımlarla banyoya ilerledi. Bu uzun süre daha kendime gelmem için zamanım olduğunu gösteriyordu.
Kollarım arasında olan gömleğe baktım. Gömleği tekrar kendime yaklaştırdım ve kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu.
Gömleği yastığın altına koydum ve ayağa kalktım. Saçlarımı ellerimle karıştırdım ve etrafa göz gezdirdim. Yorgun haldeyken ve hala uykuluyken yapmayı en sevdiğim şey buydu. Hayatı sorgular gibi etrafa bakmak.
Chloé yarım saat kadar sonra banyodan çıktı. Hızla banyoya girip elimi yüzümü temizledim. Fazla bir bakım rutinim yoktu. Sadece su ve sabun o kadar.
Üstümü değiştirdim. Genelde giydiğim kıyafetler aynıydı. Babam böyle ayarlamıştı.
"Yine mi aynı kıyafet?"
"Başka kıyafetim mi var sanki Plagg?"
"Baban sözde moda tasarımcısı ha."
Saç fırçası ile saçlarımı geriye taradım.
"Tasarladığı şeyleri gündelik hayatta giydirmiyor bilmiyor musun?"
"Sen kendini kandırmaya devam et. Bak kuzenin ne güzel istediğini giyiyor."
Derin bir iç çektim. Banyodan çıktığımda Nathalie odaya girdi.
"Adrien ve Adrien'in-"
Nathalie'nin sözü Chloé'nin ciyaklaması ile kesildi.
"Ben onun kuzeniyim. Bay Agreste de sende bunu kabul et."
Nathalie derin bir iç çekti. Sabır çektiğine emindim.
"Tamam. Adrien ve Adrien'in kuzeni Chloé. Kahvaltı hazır. Aşağı kata inin ve kahvaltınızı yapın lütfen."
Chloé saçlarını Nathalie'nin yüzüne doğru savurdu ve odadan çıktı.
Nathalie bir şey söyleyeceği sırada kapıya ilerledim.
"Bu gün programın sadece çekimlerden oluşuyor Adrien. Şanslısın."
Derin bir iç çektim. Bir saniye bile nefes almama izin vermeyen bir grup insan ile saatler geçirecektim.
"Evet şanslıyım. Nefes bile alamamak ne kadar şans merak ettim."
"Baban en kaliteli insanlar ile çalışmak istiyor Adrien."
Tabi. Oğlu onun için önemli değildi ki zaten. İşlerinin sorunsuz gitmemesi ve kalite önemliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç kalp Birden
FanfictionÖylesine bir anda kafama gelen ve kendi hayatımı bizzat yansıtan bir kurgu. Adriluka seven insan sayısı ne kadar bilmem ama Ben yine de yazmak istedim. Adrinette ve Lukanette sahneleri de yaşanabilir. Fark edilmeyecek olsam bile bu kurguyu bulanlar...