Luka Couffine
"Kim o kız?"
"Lila Rossi. Benim en büyük düşmanım."
Elimdeki posteri masaya bıraktım.
"Neden Adrien ile aynı fotoğrafta?"
"Bilmiyorum."
Kahverengi uzun saçlı kız kollarını özellikle Adrien'e dolamıştı. Bakışlarından egolu biri olduğunu belli ediyordu.
"İnsanlara yalan söyleme konusunda uzman. Ya da çevresindeki insanlar fazla aptal. İnsanlara istediğini vererek onları resmen kölesi yapıyor."
"Juleka da dahil miydi?"
"Juleka da dahildi. Bunu fark ettiğimde tüm sınıfı bana düşman yapmak için elinden geleni yapacağını söylemişti. Ve sevdiğimi elimden alacağını."
Derin bir nefes aldım. Oysa bu fotoğrafta masum görünüyordu. Demekki değilmiş Luka.
"İki seçenek var. Ya babası bu kızı getirdi. Ya da-"
"Tamam sus. O seçeneği duymak bile istemiyorum."
Ayağa kalktım.
"O kız nerde biliyor musun? Herhangi bir iletişim yolu var mı?"
"Telefon numarası vardı ama değişti mi bilmiyorum."
Telefon numarasını bir kağıda yazıp bana uzattı. Çıkışa ilerlediğim sırada Marinette kolumu tuttu.
"Yanlış bir şey yapma Luka. Yapacağın kötü bir hata Adrien'in hayatının daha da kısıtlanmasına neden olabilir."
Derin bir iç çektim. Sinirli kafayla her şeyi yapabilirdim. Sakin olmak zorundaydım. Kolumu yavaşça geri çektim.
"Sadece arayıp buluşacağım. Konuşup kim olduğunu öğreneceğim."
Anlayışla başını salladı.
"Plan basit. Ben konuşacağım sen kayıt alacaksın. Eğer kız anlattığın gibi biriyse bunu insanlara göstermeliyiz."
Gülümsedi. Bu fikir hoşuna gitmişti.
(...)
Adrien Agreste
Lila ile reklam çekimlerine gittiğimden beri Luka ile konuşmadık. Ne ben aradım onu ne o aradı beni.
"Boşuna ekran karşısında bekleme. Git ara."
Plagg kenarda kamambert peyniri ile kendinden geçiyordu. Bana da laf yetiştirmeyi ihmal etmiyordu. Söylediği söz ile bana bir aydınlanma geldi.
"Tabiki evet. Onu arayacağım. PLAGG PENÇELER."
"HAYIIRR. DAHA YENİ YEMEK YEMEYE BAŞLAMIŞTIM."
Dönüştüm ve pencereden dışarı çıktım. Her yerde onu aradım. En son bir kafede biriyle oturduğunu gördüm. Lila ile mi oturuyor o?
Uzaktan izlemeye başladım. Marinette de kenarda bu olanları kayıt alıyor gibi görünüyordu.
Kafeye daha da çok yaklaştım ve onları dinlemeye başladım.
"Hakkında her şeyi öğrendim. Ondan uzak durmanı istiyorum."
"Her istek gerçekleşmez."
"Senin her istediğin gerçekleşiyor ama?"
"Ben sadece istemekle yetinmiyorum. İstediğimi almak için çabalıyorum. Tıpkı şuan yaptığım gibi."
Luka sinirle iç çekti. Kendini zor tutuyordu. Olanları anlamak zor değildi. Luka Lila ile olan fotoğraflarımı görmüştü ve Marinette ile bir plan kurmuştu.
"Bende istediğimi elde edebilirim. Ama zor kullanmak en son yapacağım şey olur."
Lila iki elini sertçe masaya vurdu. Olduğum yerde ben bile irkildim.
"Kimse beni sevdiğim insana sahip olmaktan alıkoyamaz. Chloé denedi başarısız oldu. Marinette denedi başarısız oldu. Sende başaramayacaksın. Her türlü iş çevirir yine de istediğimi alırım."
Duraksadı. Hızlı hızlı nefes aldı.
"Daha bir sürü yalan üretir yine de onu sana vermem. Sonuçta siz hariç diğer aptallar benim yalanlarımı anlamayacak kadar saf."
Luka ayağa kalktı. Derin bir nefes verip gitti.
"Seninle tekrar görüşeceğiz. O zaman Adrien ile mutlu olan ben olacağım. Seni sevmeyen insanı senin yapamazsın."
Luka kafeden dışarı çıktı ve evine yürüdü. Yavaşça peşinden ilerledim. Bir kenarda geri dönüştüm ve yanına koştum.
"Sen güvenmiyor musun bana?"
Durdu ve dönüp bana baktı. Gözleri mi dolmuştu onun?
(...)
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç kalp Birden
FanfictionÖylesine bir anda kafama gelen ve kendi hayatımı bizzat yansıtan bir kurgu. Adriluka seven insan sayısı ne kadar bilmem ama Ben yine de yazmak istedim. Adrinette ve Lukanette sahneleri de yaşanabilir. Fark edilmeyecek olsam bile bu kurguyu bulanlar...