Неначе губка, ми наповнюємо простір всередині тіла чужою магією, а тоді демонструємо власні здібності. Маріонетки, ляльки, раби, якщо більш офіційно — рейлі.
Рейлі буквально залежать від істинних магів, яким у житті поталанило трохи більше. Їхня сила передається нам через доторки, а кількість магії залежить від могутності «зарядного пристрою». Від слабких ми отримуємо лише жменьку, вчуваючи легке поколювання, однак якщо маг по-справжньому могутній, то зсередини нас огортає найпекельніший вогонь.
— Голову так вертить, ніби ти під кайфом, — якось сказала Суджі, п'ючи вино прямо з горла пляшки.
Не знаю, правда це чи вигадки гулящої дівчини, проте є одна непохитна істина, яку можу стверджувати з абсолютною упевненістю: чим довше спустошені рейлі не контактують з істинними магами, тим дратівливішими стають.
Я найменувала це першою стадією.
Потім з'являється чутливість до запахів, неначе у вагітної, підвищена емоційність, як у вампіра, а на останньому етапі ми настільки виснажені, що спроможні лише спати, а інакше однаково втрачаємо свідомість. І от саме тоді на тіло хлине справжня ейфорія.
Звідки знаю? Позавчора я відчула це вп'яте за останні шість тижнів навчання в Академії стихійного знання. Можливо, я мазохістка, але хоча б не збираюся миритися з роллю маріонетки.
Істинні маги та рейлі навчаються разом, оскільки всі ми однаково керуємо стихійними елементами. Просто до рейлі фортуна повернулася іншим боком (дупою, якщо казати прямо), і ми вимушені поповнювати запас сили після її використання. Заряджати батарейку.
Оскільки контакт з особливо сильними магами — відчуття не з найприємніших, на шиї кожного з нас присутня зачарована підвіска — проа́рія. Металева штуковина вказує не тільки на те, що ми нижча каста (а це чиста, як сльоза, правда), а й рятує від болю.
— Як я вже казав, — вкотре пояснював мені Асмодей, — рейлі зобов'язані носити проарії та ніколи їх не ховати.
Я легко скинула карі брови:
— А чи не забагато в нас зобов'язань, як для вільних магів? Вам так не здається?
За словами викладачів та улюбленого ректора я мушу взаємодіяти з істинними магами, бо на практичних заняттях від рейлі без сили всередині користі, як з цапа молока.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Прокляття рейлі
FantasyРейлі - нижча каста, хоч як вперто намагаються згладити цей факт. Вони черпають силу від істинних магів через доторки шкіри до шкіри. Приречені на залежність, а кар'єрні сходи - хіба що роль магічної рабині чи найпаскудніші посади. Та Дінару цей ро...