Aysel'den
(Yetişkin içerik)
Yüzümde gezinen parmaklar yüzünden uykum açılmıştı. Gözlerimi birkaç kez kırpıp açtığımda karşımda kocamı gördüm. Saçlarımı okşayıp beni izleyen kocamı.
Yüzümde oluşan gülümsemeyi engelleyemedim. Yanağıma kondurduğu hafif öpücük tekrar uykumu getirdi. "Günaydın bebeğim."
İlk sabahı hatırlatarak onu tekrar ettim. "Günaydın bebeğim."
"Bak yine." Boynuma gömülüp öpmeye başlayınca gülerek uzaklaşmaya çalıştım. En sonunda durdu ve elini kasıklarıma koydu. "ağrın geçti mi?"
"Evet. Dün ilaç içtim ya."
"İyi o zaman."
Tıraş olmuş yanaklarında parmaklarımı gezdirdim. "Neden sordun ki?"
"Merak ettim. Bebeğimin ağrısı varken ben rahat olur muyum?"
"Yaaa Murat"
Boynuna sarılıp öptüm. "Bende şeyden sordun sandım."
Güldü. "Neyden?"
"Şey için işte."
"Ne için?"
Omzununu ısırdım. "Sanki bilmiyorsun!"
Dudaklarıma bakarak konuştu. "Bilmiyorum belki? Söyle."
Dudaklarımı ısırdığımda, baş parmağıyla dudağımı dişlerimden kurtardı. "Şşt bu dudakları sadece ben ısırabilirim."
Parmağı dudağımda dolaştığında almak istediği cevabı vermek için kulağına yaklaştım. "Sevişmek için- sordun sandım."
Sonunda istediği cevabı almış olmanın mutluluğuyla yüzüme yaklaştı. "He şöyle. Sanki yasaklı kelime de söylemiyor hanımefendi."
Yüzüme rastgele öpücükler kondurmaya başladığında zor da olsa konuştum. Çünkü konuşurken sık sık dudaklarımı öpüp sözümü kesiyordu. "ne yani- gayet normal- mi? Ayp-"
Ellerimle yüzünü tuttum. "Aşkım yavaş, konuşamıyorum!"
"Konuşma o zaman."
Ellerimi yüzünden çektim. Yan tarafa dönüp trip pozisyonunu aldım. "Demek sen bana çok konuşuyorsun dedin? Demekki konuşmamı istemiyorsun. Tamam konuşmam bir daha!"
"Ya gülüm ben onu mu kast ettim? Bak bakayım bana."
Yüzümü daha çok çevirdim. Boynumda hissettiğim ıslak öpücükler başımı döndürse de inadımdan vazgeçmedim. Islak öpücükler boynumdan aşağılara doğru indi. Geceliğin üstünden göğsümü öptüğünde dayanamadım ve ona doğru döndüm. Ona döndüğümü gören kocam gülümseyip dudağıma bir öpücük kondurdu ve işine devam etti.
Geceliğin iplerini aşağı doğru indirmeye başladı. "gündüz gözüyle görelim bakalım benimkileri."
Güldüm. "Seninkiler mi?"
Sorduğum soruyu cevaplamak ister gibi sıktı ikisini de. "Benim tabii." Kollarımı açıp ona daha çok yer açtım. Göğüslerimi öpmeye başlayınca tuttuğum çarşafı sıktım. Bir bebek gibi göğüs ucumu emmeye başladığında zevkten kıvrandım. Ama ilk seferki gibi yaptı ve ısırdı. Ağzımdan çıkacak olan inlemeyi bastırma ihtiyacı hissetmedim. O böyle seviyordu.
Geceliği tamamen üzerimden attığında gözlerim onun kıyafetlerine gitti. "Soyun."
Galiba böyle bir emir beklemiyor olacaktı ki şaşırdı. Ardından ayağa kalkıp yavaşça soyunmaya başladı. Onu izlemem hoşuna gidiyordu. Pijama ve tişörtünü çıkartıp yatağa geldiğinde üzerime doğru uzandı ve çok sevdiği göğüslerime odaklandı. Ama bu sefer sevme sırası bana da gelecekti. Üste çıkmak istediğimde seve seve kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSEDİM
RomanceAilesinden, kimliğinden kaçmak isteyen Arman öğretmen olur ve sıkıcı şehirden güzel bir köye yerleşir. Sevdiği kızla evlenme hayalleri kurarken ne geçmişi ne de düşmanları onun peşini bırakmaz. Babasının kirli geçmişinin bedellerini o öder. En kötü...