ROZDZIAŁ III - „Jak ugryźć wampira?‟

29 5 10
                                    

SEKCJA KOMENTARZY POD: WYWIAD Z DUCHEM

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

SEKCJA KOMENTARZY POD: WYWIAD Z DUCHEM

@Honey_bunches: Co to za bzdury są? Trafiłam tu przypadkiem, szukając prawdziwych spraw kryminalnych, a okazuje się, że komuś się duchy uroiły. Usuń te tagi i dodaj fikcję, bo wprowadzasz internautów w błąd.

@AK47: Ha-ha. Dobre.

@PeterOswald: Duchy nie istnieją!

@Reaper: Idź się lecz ***

@dreamgirl21: Fajnie napisane! Podobało mi się <3

@Anonimiczny: Ty serio w to wierzysz? Zajmij się lepiej czymś pożytecznym. Skoro jesteś dziennikarką, to zrób wywiad z kimś, kto istnieje.

@345FULL: LOL

@Pożeracz: Chyba zabłądziłem. Jak stąd wrócić do prawdziwego świata? XD

@HiddenQueen21: Ja wierze, że duchy istnieją. Czasami czuję jak ktos stoi tuż obok mnie i jestem przekonana, że jest to moja babcia ktura była dla mnie w życiu bardzo ważna. Wiem że teraz po śmierci jest jej lrzej bo nie cierpi z bolu i choroby jak za życia. Zawsze jej mówię, że jak chce to może sobie przy mnie być tylko nie chcę jej zobaczyć, bo mogłabym się bardzo wystraszyć. Ostatnio poprosiłam ją o pomoc w warznej sprawie. Zobaczę co będzie, ale duchy na pewno istnieją!

@Tito8970: Co za głupie imię. Widać, że pisarka z ciebie kiepska.

@KrissKriss: Nie daj się hejterom Andrea! "Zdolność bystrej obserwacji jest nazywana cynizmem przez tych, którzy jej nie posiadają." Kiedyś ktoś to napisał. Nie pamiętam kto i kiedy, ale miał gościu rację!

@Elinor_Janson: Jestem osobą wierzącą, wierzę w obcowanie dusz! Niedawno odszedł mój tata. Dzień przed pogrzebem czekałam na mamę w jej mieszkaniu. Byłam sama. I wtedy usłyszałam przeraźliwy płacz, taki rozdzierający serce szloch! To było przerażające. Sądziłam, że to moja mama stoi pod drzwiami i płacze, ale w pobliżu nie było nikogo! Wierzę, że to był mój tata...

@DragonHunter: Sprawiedliwość dla Johna Jacksona!

@RacjonalnaJill: Powtórzę to po raz setny: duchów nie ma! Twoje doświadczenia z tablicą ouija nie były prawdziwe. To nie duch porusza wskaźnikiem, ale ty sama, mimowolnie. Tak działa właśnie ta tablica - to wielkie oszustwo.

@MixSteel: Ha! Duch boi się wody! Spadłam z krzesła!

@Rellie.J.: To takie smutne (T_T) biedny chłopak.

@Artery98: ¯\_(ツ)_/¯ idk co myśleć.

@Ravenriverr: Niesamowity ten wywiad! W końcu ktoś, kto traktuje na poważnie zjawiska paranormalne. Interesujesz się również innymi? No wiesz, poza duchami? Bo mam konkretne dowody na to, że po moim mieście grasuje wampir! W zeszłym tygodniu robiłem rundkę po nocnych klubach i mnie napadł! Normalnie wbił zęby i zaczął ssać. Nad ranem znaleźli mnie faceci od wywożenia śmieci i wezwali karetkę. Ale lekarze stwierdzili, że za dużo wypiłem i zasłabłem! Nie wykryli niczego i nie uwierzyli w moje opowieści o wampirze. Mi właściwie nic się nie stało, doszedłem do siebie i nigdy już tam nie wrócę, ale boję się o inne osoby, które mogą zostać napadnięte. Może gdybyś nagłośniła tą sprawę, ludzie w końcu braliby takie zdarzenia na poważnie!

Paranormalności KresOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz