Keyifli okumalar
🌹
Mis gibi bir kokuyla açtım gözlerimi, üzerime sinen koku dayanılmaz derecede güzeldi. Yiğit huzurlu bir şekilde uyurken , büzdüğü dudağını yemek isteyen tarafımı bastırarak ayağa kalktım. Gece iki kez uyanmış mamasını yedirmiş altını değiştirmiş geri yatmıştım.
Çalan kapı bu erken saatte hayrolsun diyerek doğrulduğum yerimden kalktım ve aşağıya inip kapıyı açtım. Karşımda tüm endamıyla duran Tuğrul olduğunu gördüğümde kaşları çatık bana bakıyordu. Ne olmuştu?
"Deli misin Gülden sen?"Dedi sinirle
"Ne oluyor?"desemde hemen kapıyı kapatıp beni içeri çekerek içeriye girdi
"Böyle kapı mı açılır kızım? İyi misin sen?"dediğinde üzerimde gezdirdiğim bakışlarımla duraksadım , haklıydı. Yüzümü geri ona dönmeden hemen yukarıya çıktığımda giydiğim askılı gecelik ve bol şort takımı değiştirmeliydim.
Aşırı derecede utanıyordum.
Geçirdiğim elbise ile utana sıkıla geri aşağıya indim karşımda ki adamın yüzüne bakamıyordum. "Neden gelmiştin?"dedim sessizce mutfakfa çayı koyarken
"Yiğit durdu mu? İlk kez yanındaydı baş edebildin mi? Rahatsız etti mi seni?"diye sorularını sıraladı. Elindeki ekmeği masanın kenarına koyu üzerimde hissettiğim bakışlarına rağmen ona dönüp bakamıyordum.
"Çok rahattık, gece iki kere uyandı mamasını yedirip uyuttum. Hiç ağlamadı"dedim .
"Çok seviyorsun onu"dedi yüzümü incelerken
"Günahsız yavrucak , neyini sevmeyeyim"dedim omzumu silkerek, sabah sabah ayrı neden bir güzel gelmişti bu adam yüzüme
"Bahçede işlerim var bugün. Çalışanların başında duracağım. Akşam olduğunda konuşacağız değil mi?" demesiyle tezgahtaki yüzümü tamamen ona döndüm
Kocaman adam heyecan içindeydi. Gerçekten çok garipti "Konuşacağız"dedim . Konuşmalıydık, artık daha fazla dallanıp budaklanmamalıydı bu konu. Keşke babam yanımda olsa bana akıl verse diye geçirdim içimden
"Ben gideyim."dedi mutfaktan çıkarken
"Kahvaltı yapsaydın"diye duraksamadan düşüncemi dile getirdiğimde yüzü ay gibi parladı. Bunu demem hoşuna gitmişti bayağı.
"Yok ettim evde ben, işlerimi halledip erkenden eve gelmek istiyorum bugün" dedi . Dört gözle akşamı beklediğini dile getirmesiyle kızarmıştı yanaklarım.
Onu savuşturmak için koridora doğru yöneldiğimizde geçtiğimiz yerden önümden yürüdüğü için kalan kokusu ciğerlerime dolduğunda , içim kıpır kıpır oldu.