تای ڕوخساری خۆی گرژکرد کاتێ ڕوخسارە شێواوەکەی جێنی بینی لە شوێنی خۆی ڕەق بووبوو جێنیش چاویلکەکەی لەدەست دەرهێناو لە چاوی کردوو ڕۆیشت تای هێشتا لە شۆک دا بوو دواتر ڕۆیشت دووبارە پێشی گرتەوە
تای:تۆ ڕوخسارت...*ڕاستەوخۆ باوکی جێنی هات بۆ لایان،جێنی لە ترسان نەیدەزانی چی بکات دواتر بەڕێز سووان قژی جێنی ڕاکێشاو زلەیەکی لێدا جێنیش لە تاو ئازار ناڵەیەکی کرد ....بەڕێز سووان: خێرا بڕۆ نا ئۆتۆمبێلەکە ......تای بە توڕەی و سەرسامیەوە سێری بەڕێز سووانی دەکرد وە بەڕێز سووان بە تای وت. ...بەڕێز سووان: لە کچەکەم دوور بکەوە ( بە توڕەی وتی) دواتر بەڕێز سووان سەرکەوتە ئۆتۆمبێلەکەو ڕۆیشت تای بەتەنیا لەوێ مایەوە تەلەفۆنێکی کردو وتی....تای: چیتر چاودێری ئەو کچە مەکەن*... تەلەفۆنەکەی داخستوو ڕۆیشت ...* بەڕێز سووان و جێنی گەڕانەوە ماڵەوە ...... بەڕێز سووان : جارێکی تر لەگەڵ ئەم کوڕە نەت بینم سوێند ئەخۆم ئەت کژم گەر دووبارە بێتەوە ( بە توڕەی وتی) جێنی: ب..باشە بەڵێن بێ جارێکی تر نای بینمەوە دوای ئەو قسەیە ڕۆیشتە ژوورەکەی...*
TAEHYONG POV
ئەو پیاوە چەپەڵە تەنانەت گوێشی لە جێنی نەگرت ئاییی بەڵام هەموو خەتای من بوو ڕۆشتم بۆ لای ئاهـــ ئەم پشیلەیە لە چیدا ئەژی ( تای تەلە فۆنێکی بۆ هات) تای: هاا بۆچی تەلەفۆنت کرد چیبووە؟* .....پاسەوان: گەورەم خاوەن موڵکەکانمان دۆزیەوە هاوسەرەکەی لای ئێمەیە لە کۆگاکەنە چی بکەین*......تای: هیچ مەکەن تا دێم*...پاسەوان: باشە گەورەم*.......تای پەیوەندیەکەی داخست بەڕێکەوت بەرەو کۆگاکە......تای گەیشتە کۆگاکە........هات بۆ لای ئافرەتەکە سەیرێکی کردوو وتی...تای: هاوسەرەکەت گرینگیت پێ ئەدا ؟؟......*ئافرەتەکە لە ترسان قسەی بۆ نەدەکرا ....ئافرەتەکە:ئێ ..ئ..ئەوە..ئەوە.........تای: بەجوانی قسە بکە گەمژە( بە توڕەی هاوارەوە وتی)ئافرەتەکە: بەڵێ بەڵێ( بەگریانە وە وتی) تای کە بینی ئافرەتەکە ئەگری ڕاستەوخۆ جێنی بیر هاتەووە و وتی....تای:باشە تەواو مەگری من هیچم لە تۆ ناوێ تەنها تەلەفۆن بۆ هاوسەرەکەت بکە و پێبڵێ کە ئەو موڵکەی لەلای موڵکی منە با بیفڕۆشێ چونکە کار پێیەتی تەنها ئەوەندە (بە نەرمو لەسەر خۆیەوە وتی) لەوکاتەدا پاسەوانەکان سەریان سورما کە تایان بینی بە نەرمی قسە دەکات چونکە تای هەموو کاتێک بە ڕەقی قسە دەکات *...........ئافرەتەکە:ن..نەخێر تکایە لێت ئەپاڕێمەوە ئەوە لەگەڵ ئێمە مەکە ئەوە تاکە شتە ئێمە هەمانە تکایە وامەکە بەڕێزم.......تای: ئۆهۆۆ دەی خێراکە ئەوە بکە کە پێم وتی (بەتوڕەی وتی ) تای تێبینی کرد ئافرەتەکە دەستی لە سەر سکی دانابوو *.......تای: چیبوە بۆچی دەستت خستۆتە سەر سکت؟........ئافرەتەکە: ئ..ئەوە من و هاوسەرەکەم چاوەڕێی لەدایک بوونی منداڵەکەمانین( بە ترس وگریانەوە وتی)تای: ئاهههـ ( تای هەناسەیەکی قووڵی هەڵمژی) تای: باشە ئێستا پەیوندیەکە بکە بەڵێن بێ بە سەلامەتی بتگەیەنمەوە ماڵەوا بەڵام ئەگەر نەیکەی بەبێ منداڵەکەت ئەگەڕێیتەوە *.....ئافرەتەکە: نەخێر نەخێر تکایە من و هاوسەرەکەم چاوەڕێی منداڵەکەمان دەکەین ئێستا ئەما نەوێ لەم شوێنە خانوێک دروست بکەین و بەیەکەوە بژین ژیانێکی خۆش دابین بکەین بۆ منداڵەکەمان تکایە بەڕێز منداڵەکەم هەموو شتێکمانە( بەگریانەوە وتی) تای لەوکاتەدا منداڵی خۆی بیر هاتەوە کە دایک و باوکی ئەویان جێهێشت وتی .....تای:ئێوە لەبەر ئەوە نایفرۆشن کە ئەمە کێشەکەتانە ئەوا من خانوکی خۆشتان وێئەدەم لە بەرامبەر ئەم شوێنە باشە.........ئافرەتەکە باشە ئەی ئەگەر هاوسەرەم ڕازی نەبوو بەڵام سەیرکە منمتمانەت پێ ناکەم چۆن بزانم فێڵمان لێناکەی ..........تای هەناسەیەکی هەڵمژیو وتی* تای: سەیرکە ئافرەت خۆ پێم وتی من پێویستم بەو شوێنەیە بۆیەش هەموو شتێک ئەکەم تا بەدەستی بێنم ئەتوانم ئێوەش بکوژم من پێت ئەڵێم خانویەکت پێئەدەم بەڵام تۆ ڕازی نابی هەر بۆیەش وام لێمەکە هەمووتان لەناو ببەم ئێستا تەلەفۆن بۆ هاوسەرەکەت بکە......ئافرەتەکا تەلەفۆنی بۆ هاوسەرەکەی کرد و ڕازی کرد ئەم ڕێکەوتنە بکا..پاسەوانەکان بەزەیان بە ئافرەتەکە دادەهاتەوە چوونکە دەیان زانی کە تای هەرگیز خانوویەکیان پێ نادا تەنها بۆ سودی خۆی بەکاریان دێنێ......دواتر تای لەکۆگاکە هاتە دەرەوەو ڕۆیشت...........
YOU ARE READING
💙من و تۆ ~~ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ᴍᴇ
Romanceئەم چیرۆکە باس لەکچێکی دۆڵەمەند ئەکا کە بەدەگمەن پێئەکەنێ. ژیانی هیچ خۆشنیە کەس خۆشی ناوێ بەڵام لەناکاو کورێک لێی پەیدا ئەبێ کە هاوشێوەی ئەوە دۆڵەمەندە بەڵام. دڵ خۆش نیە بەم شێوەیەش داهاتویەکی ناڕوون چاوەڕێی ئەکا 🩷💐 روون کردنەوەی زیاتر لە چ...