Multimedya Damla
Damlanın ağzından"Kızım hadi kalk ,bak okula geç kalacaksın.Uyan hadi."
"Anne ya,5 dakika daha."
"Hayır!!Kalk dedim,hadi.Bak hala uyuyor."
"Tamam anne yaa"
Evet,3ay önce annem sabahları beni böyle uyandırırdı.Ta ki o gün gelene kadar....Ailemi trafik kazasında kaybettiğim gün.Kazada bana bu dünyada en değerli olan 2 kişiyi-annemi ve babamı kaybetmiştim...O zamanlar benim için zor dönemlerdi.Kim ailesini bir kazada kaybettikden sonra eskisi gibi hayatına devam edebilirdiki?En kötüsü kardeşimin henüz 7yaşı vardı ve bunu kaldırabilicek kadar güçlü değildi.
Bende bir restorana garsonluk yapmak için başvurmuştum ve işe beni alırlarsa arayıp haberdar edeceklerini söylemiştiler.
O gün de sıradan bi gündü ve sabah telefonumun sesiyle uyandım.Uykulu olduğum için kimin aradığına dahi bakmadan telefonu açtım.
"Buyrun"
"Afedersiniz,Damlaylamı görüşüyorum?"
"Evet,benim"
"Restorana garsonluk için başvurmuştunuz ve işe alındınız"
İşe alındığım için sevinç çığlıkları atmaya başladım
"Tamam,teşekkürler.."
Evet, yarından itibaren garsonluk yapmaya başlayacaktım ve yarın için hazır olmalıydım.
Kalkıp banyoya gittim ve üzerime kot pantalon ve beyaz tişört giydim.Kahvaltıyı hazırlamaya başladım ve hazırladıkdan sonra sıra kardeşimi uyandırmaktaydı.Odasına gittim ve ufak öpücük kondurarak "Emrecim,hadi kalk bitanem."Gözlerini kırpıştırarak gülümsedi ve "Tamam abla"dedi
Cidden bu çocuğu çok seviyordum.Artık bu hayatda en çok değer verdiğim ve sevdiğim bi varlığım kalmıştı ve o da kardeşimdi.
Banyoya giderek üzerini değiştirdi ve ikimizde kahvaltı için sofraya oturduk.Kahvaltı yaptıkdan sonra sofrayı temizledim ve biraz hava alsak iyi olar diye düşündüm.Emreyle birlikde parka gittik ve biraz gezindik.Akşama doğru eve döndük ve biraz televizyon izledikden sonra uyuduk.Yarın beni önemli gün bekliyordu.Sonuçta yeni işime başlayacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın gri tonları
RomantikAilesini kazada kaybetmiş genç bir kız Ve umursamaz ve asla aşık olabilmeyeceğini sanan bir erkeğin hayatı masum bir aşkla aniden değişiyor.Ama karşılarında birçok engeller var. Onlar birlikte bu engellerden aşabiliceklermi? Yoksa vazgeçip ayrımı ka...