Sabah zilin o gıcık sesiyle sevgili uykumun kollarından ayrıldım ve hazırlanmaya başladım.Sonuçta yeni işime başlayacaktım ve ilk günden geç kalmam hiç hoş olmazdı.Lavobaya gittim ve üzerimi giymeye başladım.Emreyi uyandırmadım,çünkü teyzemler ona bu gün bakıcaklardı.Aslında teyzemler ilk zamanlar garsonluk yapmama izin vermemiştiler ve bizim maddi ihtiyaçlarımızı karşılayabileceklerini söylemiştiler.Ben yinede onlara yük olmak istemedim ve garsonluk işine başvurdum.
Hazır olunca bi taksiye atladım ve çalışacağım restoranın önüne geldim.Pahalı bir yer gibi gözüküryordu.Evet,müdür bana bir kaç talimat verdi ve benim gibi garsonluk yapan sarışın bir kızın bana yeni olduğum için bazı işlerde yardım etmesini söyledi.Kız hoş birine benziyordu.İsmi İrem ve benden 2 yaş büyük,yani 21 yaşında.Bana bazı işlerde yardım etti ve arkadaş olduk.Evet,size biraz garip gelebilir.Yani,yeni tanıştığın biriyle bukadar erken arkadaş olduk diye.Ama kız gerçekten iyi biriydi.
Annemlerin ölümü beni çok sarsmıştı.Biz çok mutluyduk ve benim hayallerim vardı.Ben universteyi kazanacaktım ve onlar benim yanımda her daim olucaklardı.Ama malesef böyle olmadı.Artık kendi sevinçlerime ve üzüntülerime yalnız mutlu olcak ve üzülecektim.
"Hey,buraya biri baksın,garson yokmu ya!!"
Duyduğum ses ile düşüncelerimden ayrıldım ve yüzümü ses gelen tarafa döndüm.Zengin olduğu her halinden belliydi.Bide çok çekici ve yakışıklıydı.Her genç kızın hayalini eminimki süsleyebilirdi.Aman,bana ne onun yakışıklığından.Ne kadar yakışıklı olsada ukala ve gıcık
"Hey,sana diyorum,orda diklip ne bakıyorsun?Gel buraya."
dedi METEOR
Ona yaklaştım ve
"Buyrun,ne isterseniz?"Dedim
"Bana bi kahve getir"
"Tamam,hemen"
"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın gri tonları
RomansaAilesini kazada kaybetmiş genç bir kız Ve umursamaz ve asla aşık olabilmeyeceğini sanan bir erkeğin hayatı masum bir aşkla aniden değişiyor.Ama karşılarında birçok engeller var. Onlar birlikte bu engellerden aşabiliceklermi? Yoksa vazgeçip ayrımı ka...