Muratın ağzından
Biraz kafa dağıtmak istiyordum ve bu yüzden bara gittim. Bara girir girmez kızlar etrafımı sarmıştılar. Ama onlar umrumda değildi. Çünkü karşı tarafta adını bile bilmediğim garson kızı gördüm. Neden içiyordu acaba? Sevgilisinden falanmı ayrılmış? Neyse,banane. Artık eğlenmeye başlasam iyi olur. Bende bira sipariş ettim ve içmeye başladım. Ama o kızı aklımdan çıkaramıyordum.Benim gözümde diğer kızlardan farkılydı sanki. Çünkü tanıdığım tüm kızlar sürtükdü ve bu yüzden aşık olmamayı kendime söz vermiştim. Dayanamadım ve kızın yanına gittim. Önce beni görmedi.
"Neden bu kadar içiyorsun?"
"Sanane!"
Sinirlendim ve ondan uzaklaştım ve biraz sonra o kızın sesini duydum.Ona taraf baktığımda biriyle konuştuğunu gördüm. Müziğin sesi çok değildi ve konuşmalarını duyabiliyordum.
"Hey,güzellik beraber takılalımmı?"
"Defol git!"
"Aaaa, senin gibi kıza yakışmıyo ama."
Ve buzaman kız onun müsait bir yerinden tekme attı!!Afferin benim kızıma! Lan,ne saçmalıyorum ben! Biranda sevinçten ağzımdan çıktı!
Tekmeden sonra adamın bağırmasını duydum.
"Gel buraya,sana göstericem şimdi tekme vurmak neymiş!!!"
Ve kızı kolundan çekiştiriyor. Kız ne kadar ondan kurtulmaya çalışsada beceremiyordu.Onlara doğru yaklaştım.
"Bırak kızı!"
"Sanane lan hıyar,bide senle uğraşamam"
"Hıyar kimmiş sana gösteririm şimdi!"
Ve surtına sert yumruklar atmaya başladım. İyice suratını benzettim ve kızın ağlayışını duydum.Neden ağlıyorduki şimdi? Adamı yumruklamağı bıraktım ve kıza döndüm.
"Tamam,ağlama,geçti."
Kızı dışarı çıkardım.Ama hala ağlıyordu. Sakinleşdirmek için dayanamadım ve kıza sarıldım..Neden yaptımki şunu? Ama sarılarken hissetdiğim duygu tam başkaydı. Şimdiyedek hayatımı sadece eğlence ile geçirmiştim ve asla aşk adamı olmamıştım. Ama bu kız farklı hissetdiriyordu...
"Herşey için teşekkür ederim."
"Önemli değil,seni evine bırakmamı istermisin?"
"Tamam"
Onu arabaya bindirdim ve arabayı sürmeye başladım. Çok garipti,kız okadar bira içmeğine rağmen pek çok sarhoş olmamıştı. Bu yüzden adresini kolayca tarif edebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın gri tonları
RomanceAilesini kazada kaybetmiş genç bir kız Ve umursamaz ve asla aşık olabilmeyeceğini sanan bir erkeğin hayatı masum bir aşkla aniden değişiyor.Ama karşılarında birçok engeller var. Onlar birlikte bu engellerden aşabiliceklermi? Yoksa vazgeçip ayrımı ka...