Bölüm-5

59 4 1
                                    

Multimedya İrem(Damlanın arkadaşı)çok güzel dimi:D

Damlanın ağzından

Telefonu açtım
"Efendim?"
"Merhaba,Damla hanım,işe alındığınızı arayıp söylemiştim ya,ben o kişiyim.Söylemek istediğim birşey var.Restoranın müdürü işe geri dönmeni istiyor.Eminim geri dönersen senle konuşacakları vardır."
Acaba az önce yanlışmı duydum ben? Ya da rüyada falanımdır. Dur bi kendimi çimdikleyeyim. Ah,demek rüyada değilim. Ama nasıl olur? Bir müdür işten attığı garsonu tekrar geri dönmesini ister? Neyse,restorana tekrar uğrasam iyi olcak. Bakalım ne dicekmiş müdür EFENDİ!!
Hazırlanıp evden çıktım ve restorana vardım. Girince müdür beni bi kenara çekip konuşmaya başladı..
"Dün işten atıldığını söyledikten sonra sen aceleyle eşyalarını alıp gittin. Ama üzerine kahve döktüğün müşteri seni yeniden işe almamı rica etti. İşe yeniden başlamanın tek sebebi o. Yani,yeniden restoranda garsonluk işine devam edebilirsin."

Yuhhhhhh...! Doğrumu duydum ben? O TAŞ,METEOR,YAKIŞIKLIK ABİDESİ OLAN UKALA BENİM İŞE DÖNMEMİMİ İSTEMİŞTİ? Ama neden?!
Neyse,biran önce işimi başlamam gerek. Garsonluk kiyafetimi giymek için giyinme odasına yöneldiğimde İrem beni görür görmez seviçten çığlık attı ve koşup bana sarıldı. Pardon,düzeltiyorum,resmen üstüme ÇIKTI!!
"Kızım,ne işin var burda? Seni o manyak müdür atmamışmıydı işten? Dün numaranıda alamadım senle konuşup dertleşmek için. Hemen iş bitince benim evime geliyorsun. Senle takılırız! Güzel fikir,dimi?"
"Ayy,bi kendine gel,tamam iş bitince sizdeyim,varınca anlatırım.Hadi işimize dönelim."
İrem başıyla onayladı.O gün yorucu geçti ve işimiz bitince İremin evine gittik..

Aşkın gri tonlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin