Eminim ben de sizin kadar şok olmuştum. Açıkçası attığı tokatla yüzümün birden fazla kez uçmasına neden olan kız az önce beni öpmüştü. Birkaç saat içinde ne değişmiş olabilirdi ki? Ona bunu yaptıran neydi? İnanın bana, hiçbir fikrim yok. Önümde durdu ve bakışlarını gözlerimin üzerinde tutarak bir şey söylememi bekledi.
"Üzgünüm ama hiçbir şey anlamıyorum," dedim az önce olanları anlamlandırmaya çalışarak.
"Diyorum ki... Sen dönene kadar seninle vakit geçirmeye hazırım."
"Nereye dönene kadar?"
Seyran'ın kaşları çatıldı. Belli ki anlamadığım için sinirlenmişti ama ben bunları duymayı beklemiyordum.
"Bir yere dönmek zorundasın, değil mi Ferit?"
"Evet, İstanbul'a."
"Bu yüzden seninle vakit geçirmek istiyorum ama seni tanımak istemiyorum."
"Ne demek istiyorsun? Benimle vakit geçirmek istiyorsun ve hakkımda hiçbir şey bilmek istemiyor musun?"
"Sadece burada ve şimdi nasıl olduğunu bilmek istiyorum. Geçmişin hakkında bir şey duymak ya da bilmek istemiyorum, gerçek hayatınla benim aramda bir bağ kurmanı istemiyorum."
"Yani şu anda gerçeklikte değil miyiz?"
"Hayır, gerçekte seninle zaman geçirmek istemem."
"Neden?"
"Çünkü hayatımda başka kimseyi istemiyorum."
Seyran oldukça garip konuşuyordu ve neden böyle davrandığını, kaçtığını, beni ittiğini, beni tanımaktan korktuğunu, özellikle de zaten bir hamle yaptığını düşünerek bana gerçekten mantıklı gelmiyordu, bu yüzden cevap verdim: "Şu anda kendinle çelişiyorsun, öyle değil mi?"
"Eğer kabul etmiyorsan, konuşacak bir şeyimiz yok demektir..."Oldukça sert bir şekilde cevap verdi ve birkaç saniye içinde beni geçip uzaklaşmaya başladı. Tabii ki bunun olmasına izin veremezdim, bu yüzden ona yetiştim ve "Dur," dedim ve elini tuttum.
"Seninle zaman geçirmek istiyorum ve seni gördüğümden beri en çok istediğim şey bu. Sadece biraz şoktayım ve neler olduğunu anlayamıyorum. Belki o gece bir şey oldu ve ben hatırlamıyorum. O yüzden en azından bir açıklama yapmanı istiyorum."
Seyran'ın gözleri ve yüz ifadesi yumuşadı, anlayışlı görünmeye başladı ve aramızdaki heyecanı hissedebiliyordum. Onu bilmem ama ben kesinlikle çok gergindim. Kendimi toparlayamadığım gibi her saniye kafamdaki soruların sayısı artıyor ve cevap bulamıyordum.
"Sana her şeyi anlatacağım ama zamanı gelince. Kısacası... Birbirimize çok benzediğimizi hissediyorum, benzer birçok şey yaşıyorsun ve bunlar yüzünden senin için zor oluyor, tıpkı benim gibi. Dün bazı şeyler mırıldandın ama sana onları hatırlatmak istemiyorum ve hayatımdaki zorluklardan bahsetmek istemiyorum. Ne demek istediğimi anlıyor musun?"
Yani o gece ona sorunlarımdan bahsettim ve o da beni dinledi mi? Bu benim hakkımdaki fikrini değiştirdi mi? Benim için üzüldü mü? Evet, daha çok soru var ama en azından bir şey açıklığa kavuştu."Birbirimizin Marbella dışındaki hayatlarını öğrenmemizi istemiyorsun, değil mi?"
"Doğru, bu ikimiz için de daha iyi."
"Ve sırf 'biraz birbirimize benziyoruz' diye benimle vakit geçirmek mi istiyorsun?"
"Beni böyle şeylerden bahsetmek zorunda bırakma, bunu kendin anlamalıydın."
Açıkçası bu kızın bana karşı bir şeyler hissettiğine inanmakta zorlanıyordum. Birincisi, bu kadar kısa sürede (tabii ki tanıştığımız ilk dakikalardan itibaren beni etkilemişti ama davranışlarına bakınca bunun bu kadar çabuk olamayacağını düşünmüştüm), ikincisi de bu kadar hoşlandığınız birinin hayatı hakkında her şeyi bilmek istememeniz benim için bir muammaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marbella'da olan Marbella'da kalır
Fanfic"Hayatta yaşadığınız hiçbir şey yok olamaz. Her şey iz bırakır. Birileri buna kader diyor, birileri şans diyor. Ben sadece Marbella'da olan her şeyin Marbella'da kaldığını söyleyebilirim. Ama kalplerimizde olanlar..."